آیین گرامیداشت هفته بسیج، در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد

آیین گرامیداشت هفته بسیج، در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد

همزمان با هفته بسیج، اولین گردهمایی بسیج در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، این مراسم در محل سالن اجتماعات شرکت و با حضور اعضای پایگاه بسیج شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، جمعی از بسیجیان شرکت های زیرمجموعه و همچنین معاونین و مدیران و جمعی از همکاران شرکت آتیه صبا برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام ایران پوری، امام جماعت شرکت ضمن تبریک هفته بسیج و خیرمقدم به حاضرین جلسه با اشاره به اینکه تشکیلات بسیج از بدو تاسیس توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره)، تنها تشکیلاتی بوده که اساساً با هدف خدمت به مردم پایه گذاری شده، نظم، دقت، استقامت و اخلاص را از ویژگی های کلیدی بسیجیان واقعی برشمرد و افزود: امروز برای پایدار ماندن به ارزش ها در مقابل هجمه دشمنان باید بسیجی بمانیم و این تشکیلات را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۰۰ هزار فرصت شغلی توسط بسیج ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: امروز به حول و قوه الهی، شاهد هستیم که هر جا که بسیج ورود کرده، آنجا مایه خیر و برکت بوده است.

وی همچنین با اشاره به ویروس کرونا گفت: جا دارد که از بسیج جامعه پزشکی تشکر کنیم که بدون چشم داشت و با از خودگذشتگی تمام در خدمت رسانی به مردم در مقابله با این ویروس جان فشانی کرده اند.

در ادامه جلسه علی حبیبی، فرمانده پایگاه بسیج شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: در حدود دو ماهی که از بازگشایی پایگاه بسیج آتیه صبا می گذرد، برنامه های مختلفی را برای هلدینگ و شرکت های زیرمجموعه در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و ورزشی و همچنین امدادرسانی و فقرزدایی در دستور کار برنامه ها قرار داده ایم که ان شاالله با کمک تک تک همکاران آتیه صبا و شرکت های زیرمجموعه انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پدیده نیکان اولین شرکت زیرمجموعه آتیه صباست که دفتر بسیج در آنجا آغاز به فعالیت کرده و با توکل به خدا بزودی در تمامی شرکت های زیرمجموعه هلدینگ، دفتر بسیج راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی بسیج خواهران در آتیه صبا، خانم علیزاده را به عنوان مسئول بسیج خواهران در آتیه صبا و شرکت های زیرمجموعه معرفی کرد.

در پایان این مراسم علی حبیبی از برگزاری جلسات زیارت عاشورا در صبح های چهارشنبه هر هفته و همچنین جلسات قرآن خوانی بعد از نماز عصر در روزهای دوشنبه هر هفته در محل نمازخانه هلدینگ آتیه صبا خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.