از ظرفیت‌ شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حوزه حمل کالا استفاده شود

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران:

از ظرفیت‌ شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حوزه حمل کالا استفاده شود

نشست مشترک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اعضای هیات مدیره شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی زنجیره طلائی سرعت و شرکت حمل‌ونقل داخلی ایران تیر روز یکشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست مشترک حمیدرضا کیامنفرد مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اعضای هیات مدیره شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی زنجیره طلایی سرعت و شرکت حمل‌ و نقل داخلی ایران تیر به منظور بررسی آخرین وضعیت و اقدامات صورت گرفته در گروه حمل‌ونقل تابعه این شرکت برگزار شد.

در ابتدا مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به حمایت‌های هیات مدیره این شرکت در خصوص حل‌ و فصل مشکلات و توسعه کسب‌وکار در شرکت‌های حمل‌و‌نقل تابعه، گفت: شرکت زنجیره طلایی سرعت و شرکت ایران تیر باید در زمینه عملیات فعال تر عمل کرده و در تصمیم گیری‌های عملیاتی شرکت نسبت به عقد قراردادهای سودده و دارای توجیه اقتصادی و با رعایت صرفه ‌و صلاح و هزینه و فایده را لحاظ نمایند.

کیامنفرد با تاکید بر حفظ حقوق عامه بازنشستگان کشوری به عنوان سهامداران اصلی شرکت، افزود: شرکت‌های تابعه گروه حمل‌ونقل می‌بایست با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حوزه حمل کالا نسبت به ارتقاء سطح درآمدی خود اقدام نمایند.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: هیات مدیره شرکت‌های زنجیره طلائی سرعت و ایران تیر اهتمام لازم در خصوص رفع تکالیف و تعهدات قانونی مرتبط با مالیات عملکرد و ارزش افزوده و… متعلق به سنوات گذشته و پیگیری برای اخذ مطالبات سال‌های پیشین را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.