اهمیت سلامت مردم برای دولت سیزدهم/ ضرورت افزایش سرانه مصرف شیر و سایر محصولات لبنیاتی در کشور

در بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت از «پگاه تهران» مطرح شد:

اهمیت سلامت مردم برای دولت سیزدهم/ ضرورت افزایش سرانه مصرف شیر و سایر محصولات لبنیاتی در کشور

معاون اول رییس جمهور به همراه وزیر صمت ظهر جمعه با حضور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران از بخش‌های مختلف این مجتمع بزرگ لبنی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد مخبر در این بازدید که با همراهی سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد، با اشاره به اهمیت موضوع سلامت مردم برای دولت سیزدهم، بر ضرورت ثبات قیمت لبنیات در کشور، تأکید کرد.

مخبر با اشاره به تأثیر محصولات لبنی بر سلامت مردم و ضرورت افزایش سرانه مصرف شیر و سایر محصولات لبنیاتی در کشور، اظهار داشت: باید با همکاری و هماهنگی دولت با بخش خصوصی و کشاورزان و دامداران بازار این صنعت در کشور را رونق و ثبات بخشید.

عبداله قدوسی مدیرعامل پگاه نیز در این بازدید توضیحاتی درباره روند کاری و فعالیت بخش‌های مختلف این مجموعه تولیدی، ارائه کرد.

قدوسی با اشاره به دستاوردهای شرکت پگاه در حوزه توسعه تولید و بازارهای صاراتی به‌ویژه کشورهای همسایه، اوراسیا و قفقاز خواستار رفع موانع تولید از جمله تامین نهاده‌های دامی، ثبات قیمت شیرخام و موانع صادراتی شد.

وی تاکید کرد: با تعامل مناسب سازمان‌های ذیربط شاهد جهش و رونق بیش از پیش صنعت لبنیات کشور، خواهیم بود.

گفتنی است، در این بازدید، معاونین وزارت جهاد کشاورزی و صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نیز، حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.