بازگشت ضریب اشغال هتلها به میانگین ۶٠ درصد/ روزهای خوب گردشگری در راه است

پوینده مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی عنوان کرد:

بازگشت ضریب اشغال هتلها به میانگین ۶٠ درصد/ روزهای خوب گردشگری در راه است

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی شنبه ٢٠ شهریور ۱۴۰۰ در نشست شورای معاونین گفت: بازگشت ضریب اِشغال هتلها به میانگین ۶٠ درصد نویدبخش آغاز روزهای خوبی برای گردشگری است، لذا برای میزبانی شایسته از مهمانان باید با استفاده از ظرفیت اساتید بنام، وبینارهای آموزشی، برای مدیران برگزار شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی؛ محمدرضا پوینده با اشاره به اهمیت کاهش هزینه‌ها اظهار داشت: انجام متمرکز خریدهای هتلها باید در راس امور قرار گیرد.
هم‌چنین فریبا عباسی عضو هیئت مدیره و مدیر روابط‌عمومی در این نشست با اشاره به جلسه اخیر با مدیران سراهای محله شهرتهران گفت: درنتیجه گفت و گویی که با این مسوولین داشتم مقرر شد تا با همکاری آژانس خدمات مسافرتی ایرانگردی، تورهای مقرون به صرفه به مخاطبان سراهاى محله ارائه کنیم و درعوض این مراکز هتلهای ایرانگردی را به مخاطبانشان معرفی کنند.
در ادامه علی کاظمی معاون اجرایی بیان کرد: شرکت هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری (صبا عمران) نیز کارهای عمرانی نیمه تمام خود در مجموعه میگون را آغاز کرده و در هفته آتی برای انجام بخشی از کارهای عمرانی عازم هتل دیزین خواهد شد.
وی همچنین برگزاری دوره آموزش آنلاین هتلداری سبز با ارائه مدرک برای کلیه کارکنان هتلها و دفترمرکزی و تهیه لباس برای کارکنان هتلها را از برنامه های در دست اقدام این معاونت برشمرد.
در این نشست همچنین هر یک از معاونان و مدیران گزارشی از برنامه‌های در دست اقدام برای افزایش ضریب اشغال و فروش گارانتی هتلها ارائه کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.