برای رفاه بازنشستگان باید سوددهی شرکت ها افزایش یابد

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا:

برای رفاه بازنشستگان باید سوددهی شرکت ها افزایش یابد

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت:در سال جدید صندوق بازنشستگی از ما انتظار پرداخت سود بیشتر دارد و برای این امر باید همه شرکت ها بیشتر تلاش کنند تا بازنشستگان عزیز ما در رفاه باشند.

دکتر حسن تاجیک در مراسم معارفه معاون اداری و مالی هلدینگ آتیه صبا اظهار کرد:در سال جدید تلاش خواهیم کرد تا اقداماتی که در گذشته صورت گرفته تسریع شود چرا که در این شرایط خاصی که آتیه صبا در آن قرار دارد باید در فاصله زمانی کوتاهی در بورس پذیرش شویم تا نتیجه زحمات همکاران هر چه زودتر نمایان شود.

وی افزود: انتظارم از همکاران این است که در این شرایط ویژه همه ارکان شرکت با کمک یکدیگر مسائل را برطرف و تسهیل کنند.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا تصریح کرد:در سال جدید صندوق بازنشستگی از ما انتظار پرداخت سود بیشتر دارد و برای این امر باید همه شرکت ها بیشتر تلاش کنند تا بازنشستگان عزیز ما در رفاه باشند.

دکتر تاجیک با اشاره به وظایف معاونت اداری و مالی خاطرنشان کرد:معاونت اداری و مالی در حوزه فعالیت خود باید بتواند سیاست های صندوق بازنشستگی را اجرایی کند و انتظار دارم در ایجاد رفاه ، انگیزش و بهره وری کارکنان تلاش بیشتری شود تا نیروی انسانی شرکت تقویت شود.

وی اضافه کرد: در حوزه مالی هم باید با همکاری معاونت اقتصادی در حوزه تامین مالی تلاش کنید و از ابزارهای مختلف در این حوزه استفاده کنید تا منابع بیشتری برای شرکت جذب کنیم.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا تاکید کرد: باید برای رشد نیروی انسانی برنامه مشخصی داشته باشیم و براساس نظام شایسته سالاری در این حوزه اقدام کنیم تا کارکنان در سیستم ارتقا پیدا کنند و پیشرفت خود را احساس کنند.

در ادامه این مراسم سید علیرضا میرنیا معاون اقتصادی هلدینگ در سخنانی با تشکر از اعتماد مدیرعامل شرکت به بدنه آتیه صبا گفت: این اقدام شما نشان می دهد که مسیر پیشرفت شغلی باز است و باعث ایجاد انگیزه در میان کارکنان می شود.

سپس محسن رییسی معاون جدید اداری و مالی هلدینگ آتیه صبا در سخنانی با تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل هلدینگ افزود:امیدوارم با عملکرد کارا پاسخگوی این حسن اعتماد شما باشم .

در این مراسم که با حضور مدیرعامل ، معاونین و مدیران هلدینگ آتیه صبا برگزار شد ، محسن رییسی به عنوان معاون اداری و مالی هلدینگ آتیه صبا معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.