۱۴۰۱/۱۱/۱۹

صعود تیم فوتسال آقایان آتیه صبا به مرحله دوم جشنواره ورزشی کارکنان صندوق و شرکت های تابعه

تیم فوتسال آقایان آتیه صبا بعد از کسب ۳ برد از ۴ بازی به مرحله دوم این دوره از مسابقات صعود کرد.
۱۴۰۰/۱۱/۰۴

برگزاری جـشن ولادت حضـرت فــــاطمه زهــــرا(س) و بزرگداشـت روز زن در آتیه صبا

به مناسبت خجسته زادروز بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام والای مادر، مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در هلدینگ آتیه صبا برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، این مراسم با حضور مدیران و جمعی از همکاران هلدینگ آتیه صبا در محل نمازخانه شرکت برگزار شد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵

برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در آتیه صبا

به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری و نوحه‌خوانی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا ، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه‌زهرا (س) مجلس عزاداری بی بی دوعالم با حضور مدیرعامل ، معاونین، مدیران  و کارکنان آتیه صبا در محل نمازخانه شرکت برگزار شد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی:

با عملکرد صادقانه و خالصانه در خدمت به مردم پیرو «مکتب سلیمانی» باشیم/ حذف اسم و تصویر حاج قاسم در فضای مجازی، نشانه هراس دشمنان از آن شهید است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری «صدق» و «اخلاص» را دو ویژگی بارز شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ذکر کرد و گفت: این دو ویژگی مهم در کنار شجاعت و درایت او بود که باعث شد حاج قاسم به الگوی امید و اعتمادبه‌نفس برای آحاد مردم تبدیل شود که نشانه بارز آن را در تشییع باشکوه و تاریخی پیکر پاک آن شهید شاهد بودیم.