تکذیب تبدیل هتل‌های ایرانگردی جهانگردی به نقاهتگاه بیماران کرونایی

تکذیب تبدیل هتل‌های ایرانگردی جهانگردی به نقاهتگاه بیماران کرونایی

شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی خبر تبدیل هتل‌های این مجموعه به نقاهتگاه بیماران کرونایی را تکذیب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، شرکت ایرانگردی و جهانگردی در نامه ای به خبرگزاری خبرآنلاین ضمن تکذیب تبدیل هتل های آن مجموعه به نقاتگاه بیماران کرونایی، که با عنوان “ورود نهادها برای در اختیار قرار دادن هتل ها به طرح جداسازی بیماران” در خبرگزاری مهر و خبرآنلاین منتشر شده بود، آورده است: شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی خبر تبدیل هتل های ایرانگردی و جهانگردی به نقاهتگاه بیماران کرونایی، به نقل از دبیر جامع هتل داران ایران را تکذیب می کند.

گفتی است اجراسازی چنین طرحی نیاز به ساخت و مهیاسازی بستری از قبل دارد که گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی چنین برنامه ریزی برای تبدیل اقامتگاه های این مجموعه به نقاهتگاه را از پیش انجام نداده است و امکانات این موضوع را نیز ندارد.

لازم به ذکر است، هرگاه بنابه شرایط اضطراری چاره‌ای جز تبدیل هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی نباشد، بی شک این گروه هتل داری با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری به این طرح خواهد پیوست.

هم اکنون نیز در حال هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم تا پس از فروکش کردن این ویروس برنامه سفر خانواده پزشکان، پرستاران و کادر درمانی سراسر کشور توسط شرکت سفر کارت ملی را اجرایی کرده و میزبان این عزیزان در هنل های ایرانگردی و جهانگردی سراسر کشور باشیم.

قطعاً اخبار مربوط به تصمیمات ستاد مذکور در رابطه با تبدیل شدن هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به نقاهتگاه، بیش از همه توسط این گروه هتلداری اعلام و منتشر خواهد شد. این گروه هتلداری تنها مرجع رسمی برای اعلام این خبر است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.