شرکت ها می بایست در زمینه تحقق جهش تولید و بهره وری خودکفا باشند

مدیر عامل هلدینگ آتیه صبا:

شرکت ها می بایست در زمینه تحقق جهش تولید و بهره وری خودکفا باشند

دکتر حسن تاجیک مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا روز گذشته (دوشنبه) با حضور در شرکت تولیدی تجهیزات ایمنی راه ها از بخش های مختلف این شرکت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی شرکت تولیدی تجهیزات ایمنی راهها، این بازدید با حضور حسن تاجیک مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا و نرگس یزدانیان معاون نظارت بر شرکت های هلدینگ آتیه صبا با هدف شناخت ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این شرکت به عنوان یکی از زیر مجموعه های این هلدینگ و بررسی موانع و مشکلات موجود در مسیر تولیدات این شرکت انجام شد.

در ابتدا جواد تن زاده مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت تجهیزات ایمنی راهها ضمن خوشامدگویی با اشاره به توانمندی های موجود در شرکت گفت: خوشبختانه شرکت تجهیزات ایمنی راهها توانسته با اعمال تغییرات و سیاست های جدید برخی از مسایلی که مانع از تولید و تحقق اهداف مورد نظر سهامداران محترم ، از جمله مشکلات حساب های بانکی و تسـویه حسـاب با بانک های عـامـل جهت آزادسازی زمین ها و سوله های کارگاهی را بر طرف کند. از این رو در آینده نزدیک شاهد برون رفت از وضعیت رکود و تعیین تکلیف بدهی های بانکی سنوات گذشته است خواهیم بود.

در ادامه دکتر تاجیک مدیر عامل هلدینگ آتیه صبا از اقدامات صورت گرفته توسط مدیر عامل و هیات مدیره فعلی تقدیر و خاطر نشان کرد: ما همواره از شرکت های تولیدی زیر مجموعه این هلدینگ که در واقع زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری می باشد حمایت می کنیم.

وی گفت : کمک های هلدینگ در راستای شفاف شدن ساختار مالی و حساب های بانکی و نیز مشکلات بدهی مالیاتی شرکت تجهیزات ایمنی راهها جهت استقلال شرکت و ورود به پروژه های بزرگ می باشد.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در ادامه افزود: شرکت ها می بایست بتوانند در زمینۀ تحقق جهش تولید و بهره وری خودکفا باشند و اهداف تعیین شده در صندوق بازنشستگی و هلدینگ آتیه صبا که همواره استقلال مالی و سوددهی شرکت ها بوده است را مدنظر قرار دهند.

در ادامه این بازدید که از کلیه خطوط تولیدی شرکت شامل نیوجرسی، تابلو علائم، فلزکاری و گاردریل انجام شد؛ ضمن بررسی محصولات تولیدی شرکت نسبت به پتانسیل و ظرفیـت های موجـود در افزایش تولیـدات و بـررسـی هزینه های پروژه های مختلف با نگاه مقایسه ای میزان سود درآمد حاصل از سرمایه گذاری تاکید و در جهت تجهیز ماشین آلات موجود و به روز رسانی آن ها جهت افزایش ظرفیت توصیه شد.

همچنین ضمن تاکید مجدد بر لزوم ساختار سازی مالی شرکت و تعیین تکلیف بدهی با بانک های عامل و آزاد سازی حساب های شرکت، دستور پرداخت بدهی ها در قالب افزایش سرمایه شرکت و تسویه بدهی های معوق صادر شد.

دکتر تن زاده ضمن اعلام آخرین وضعیت پیشرفت پروژه آزاد راه شرق سپاهان و نیز پروژه آزاد راه شیراز اصفهان راهکارهای حمایتی لازم توسط هلدینگ را تشریح نمودند.

همچنین با هماهنگی معاون نظارت بر شرکت ها در خصوص برون رفت از ماده ۱۴۱ از طریق افزایش سرمایه شرکت، جهت بررسی ویژه در جلسه مجمع فوق العاده راهکارهای اجرایی در زمان کوتاه مطرح و مقرر شد که این موضوع حداکثر تا دو هفته آینده اجرایی گردد.

مدیرعامل شرکت تولیدی تجهیزات ایمنی راهها در خاتمه خاطر نشان کرد : در صورت تامین سرمایه در گردش و صدور ضمانتنامه ها از سوی هلدینگ آتیه صبا خواهیم توانست با تجهیز کارگاه ها و خرید برخی ماشین آلات مورد نیاز و افزایش تولید؛ با دریافت صورت وضعیت پروژه های اجرایی تمام سرمایه در گردش دریافتی را به هلدینگ باز گردانیم که این خود در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

همچنین وی افزود: با رفع مشکلات نقدینگی و تامین سرمایه اولیه جهت خرید مصالح و مواد اولیه خواهیم توانست گامی موثر در جهت رفع موانع و پشتیبانی از تولید برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.