صادقی: کمیته «تصمیم گیری» با هدف حل مسائل کلان هلدینگ تشکیل می شود

در جلسه شورای معاونین و مدیران هلدینگ آتیه صبا مطرح شد:

صادقی: کمیته «تصمیم گیری» با هدف حل مسائل کلان هلدینگ تشکیل می شود

ششمین جلسه شورای معاونین و مدیران با حضور حامد صادقی، سرپرست هلدینگ آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، در ابتدای این جلسه، حامد صادقی، سرپرست هلدینگ آتیه صبا با اشاره به تنوع حوزه فعالیت این مجموعه بر ضرورت شناسایی مسائل اولویت دار تاکید و از ایجاد کمیته «تصمیم گیری» در هلدینگ آتیه صبا با هدف حل مسائل کلان هلدینگ و شرکت های تابعه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این کمیته در مرحله نخست، شناسایی مسائل بر اساس اولویت ها و سپس حل مسائل به شیوه ای است که قابل ارزیابی و پاسخ خواهی باشند.

سرپرست هلدینگ آتیه صبا با اشاره به اهمیت گرفتن تصمیمات خوب و به موقع اظهار داشت: گرفتن تصمیمات کارشناسی و درست، سرعت اجرای ماموریت ما در هلدینگ زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری را افزایش خواهد داد و به صیانت هر چه بیشتر از دارایی های بازنشستگان معزز منجر خواهد شد.

صادقی با اشاره به ضرورت استفاده از داشبورد مدیریتی و یکپارچگی اطلاعات در راهبری هلدینگ آتیه صبا، بر اهمیت آموزش سرمایه انسانی، توسعه فردی و استفاده از تکنولوژی های بروز در این حوزه در درون مجموعه هلدینگ تاکید کرد.

در ادامه این نشست، محمد عبداله خانی، رییس هیات مدیره هلدینگ آتیه صبا با اشاره به اینکه با همفکری، همدلی و همکاری موثر اقدامات خوبی در مجموعه آتیه صبا صورت گرفته و در حال انجام است، گفت: پیگیری منافع بازنشستگان و تولید ثروت برای آنها نیازمند تلاش و تعهد مضاعف تک تک کارکنان در مجموعه هلدینگ و شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی است.

همچنین در این جلسه معاونین و مدیران هلدینگ پیرامون موضوعات جاری هلدینگ به طرح مسائل و دغدغه های خود پرداختند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.