لزوم همکاری و تعامل مرکز نوآوری صبا با کارخانه نوآوری تهران/ استارت آپ ها ابزار نوینی برای خدمت رسانی به مردم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از کارخانه نوآوری آزادی تهران:

لزوم همکاری و تعامل مرکز نوآوری صبا با کارخانه نوآوری تهران/ استارت آپ ها ابزار نوینی برای خدمت رسانی به مردم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از کارخانه نوآوری آزادی تهران بر لزوم همکاری و تعامل مرکز نوآوری صبا با کارخانه نوآوری تهران و استفاده از ظرفیت های این مجموعه به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به ذینفعان صندوق تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، دکتر اکبر افتخاری در جریان این بازدید که صبح روز گذشته (سه شنبه) انجام شد، با اشاره به راه اندازی مرکز نوآوری صبا توسط صندوق بازنشستگی، گفت: استارت آپ ها ابزار نوینی برای خدمت رسانی به مردم هستند و صندوق بازنشستگی با هدف ارائه خدمات جدید در حوزه رفاهی و اجتماعی اقدام به تاسیس مرکز نوآوری صبا کرد.

وی به همکاری و تعامل مرکز صبا با معاونت فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: صندوق بازنشستگی کشوری از فعالیت استارت آپ ها برای خدمات رسانی هرچه بهتر به بازنشستگان و ذینفعان صندوق استقبال می کند.

افتخاری در ادامه، از بخش های مختلف کارخانه نوآوری تهران و استارت آپ های فعال در آن مجموعه از جمله علی بابا و کارآ بازدید و در جریان نوع فعالیت ها و خدمات آن ها قرار گرفت.

در حال حاضر کارخانه نوآوری تهران، به عنوان اولین شعبه پارک فناوری پردیس در مساحت ۱۸هزار و پانصد متر مربع در غرب تهران ایجاد شده است. تاکنون بیش از ۱۴۰۰ نفر از فعالان زیست بوم کارآفرینی ایران در قالب ۲۵۰ تیم در محل کارخانه نوآوری آزادی مشغول فعالیت هستند. کارخانه مذکور در محل سابق کارخانه الکترودسازی آما در غرب تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.