۱۴۰۳/۰۴/۲۴

آگهی تمدید مناقصه بارگیری پاکت های سیمان شرکت سیمان یاسوج

بدینوسیله به اطلاع کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط می رساند: که مهلت اخذ و تحویل اسناد مناقصه “بارگیری پاکت های سیمان” پرسنل شرکت سیمان یاسوج تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ تمدید می گردد و تغییرات ذیل اعمال می گردد: – زمان اخذ اسناد: از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ می باشد. – زمان تحویل اسناد: از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ می باشد.
۱۴۰۳/۰۴/۲۰

آگهی مناقصه بارگیری پاکت های سیمان شرکت سیمان یاسوج

شرکت سیمان یاسوج در نظر دارد: بارگیری پاکت های سیمان را با شرایط مندرج در اسناد از طریق مناقصه واگذار نماید. لذا از کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل می­ آید. – شرایط اخذ اسناد مناقصه: مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۱۳۲۶۰۲۱۳۰۰۳ نزد بانک صادرات بنام شرکت سیمان یاسوج پرداخت و رسید آن به شرح مندرج در اسناد تحویل گردد.
۱۴۰۳/۰۴/۲۰

آگهی تمدید مزایده ضایعات آهنی شرکت سیمان یاسوج

شرکت سیمان یاسوج به اطلاع می رساند: مهلت اخذ و تحویل اسناد مزایده “ضایعات آهنی” به وزن تقریبی ۵۰ تن تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ تمدید و تغییرات ذیل اعمال می گردد: – زمان اخذ اسناد: از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ می باشد. – زمان تحویل اسناد: از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۲۰  می باشد. – زمان بازگشایی پاکت ها ساعت ۹ صبح مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ در کارخانه سیمان یاسوج می باشد.
۱۴۰۳/۰۴/۲۰

آگهی تمدید مزایده آجرهای نسوز مستعمل شرکت سیمان یاسوج

شرکت سیمان یاسوج به اطلاع می رساند: مهلت اخذ و تحویل اسناد مزایده “آجرهای نسوز مستعمل” به وزن ۲۵ تن تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ تمدید می گردد و تغییرات ذیل اعمال می گردد: – زمان اخذ اسناد: از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ می باشد. – زمان تحویل اسناد: از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۲۰  می باشد. – زمان بازگشایی پاکت ها ساعت ۹ صبح مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ در کارخانه سیمان یاسوج می باشد.
۱۴۰۳/۰۴/۱۲

آگهی مناقصه واگذاری تأمین برق مصرفی کارخانه شرکت آپاداناسرام

شرکت آپاداناسرام(سهامی عام) در نظردارد: تامین انرژی برق کارخانه خود را به میزان حداکثر دیماند مصرفی۹۰۰۰ کیلووات از طریق شرکتهای خرده فروش (دوجانبه) به شرکت واجد شرایط مطابق مندرجات اسناد مناقصه واگذار نماید.