توزیع شیر غنی شده پگاه در مدارس کم برخوردار

با حضور وزیر آموزش و پرورش طرح تغذیه رایگان آغاز شد:

توزیع شیر غنی شده پگاه در مدارس کم برخوردار

طرح اولیه تغذیه رایگان دانش آموزی (باغ)، با توزیع شیر غنی شده پگاه، نان غنی شده، خرما و گردو در مدارس مناطق کم برخوردار استان البرز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این طرح با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در مدرسه اسدی لاری محمد شهر در حوزه آموزش و پرورش ناحیه سه کرج کلید خورد و ۱۰ وعده بسته غذایی رایگان توزیع خواهد شد .

در این طرح ۹۷ مدرسه البرز در نواحی یک، سه و چهار کرج زیر پوشش طرح بسته امنیت غذایی قرار گرفت و به‌زودی تعدادی از مدارس کم برخوردار آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج نیز به این طرح می پیوندند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که این طرح همزمان در استان های البرز و سیستان و بلوچستان آغاز شده، یادآور شد: از ابتدای سال تحصیلی آینده برای مناطق کمتر برخوردار هفته‌ای ۲ روز با مشارکت مردم، خیرین، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) این طرح پیاده سازی و گسترش می‌یابد.

وی افزود: سه میلیون دانش آموز مناطق محروم و کم برخوردار کشور از طرح تغذیه رایگان بهره‌مند و برای اجرای طرح تغذیه رایگان دانش آموزان در سال تحصیلی آینده حدود یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافت که این رقم با کمک نهادها افزایش خواهد یافت‌.

برپایه این گزارش، شرکت صنایع شیر ایران در قالب عقد تفاهم‌نامه عرضه شیر، زیر قیمت خرده فروشی و تسهیل امور تسویه حساب، تسهیلات مورد نیاز را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌دهد. گفتنی است، شرکت صنایع شیر ایران با هدف توزیع شیر رایگان در مناطق کم برخوردار کشور تاسیس و در راستای مسئولیت اجتماعی، در ادوار مختلف و طرح ملی شیر مدارس کشور حضور و مشارکت فعال داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.