مسکنی: استفاده از ظرفیت و توانمندی های شرکت های دانش بنیان در هواپیمایی آسمان یک ضرورت است

در بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری از آشیانه هواپیمایی آسمان در فرودگاه امام(ره) مطرح شد؛

مسکنی: استفاده از ظرفیت و توانمندی های شرکت های دانش بنیان در هواپیمایی آسمان یک ضرورت است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و رییس هیئت مدیره هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا از آشیانه هواپیمایی آسمان در فرودگاه امام خمینی(ره) بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی هواپیمایی آسمان، مهدی مسکنی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به همراه عبداله خانی، رییس هیئت مدیره هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا، از آشیانه هواپیمایی آسمان در فرودگاه امام خمینی(ره) بازدید کرده و در جریان روند آخرین اقدامات و فعالیت های هواپیمایی آسمان در فرودگاه امام قرار گرفتند.

در این بازدید، کاپیتان حسن قاسمی به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته برای انجام بازرسی سنگین بر روی یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۴۰  شامل تعویض THS، ارتقاء سامانه FMS و انجام تست های غیرمخرب پرداخت.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در این بازدید بر ضرورت استفاده از ظرفیت و توانمندی های شرکت های دانش بنیان از سوی هواپیمایی آسمان تاکید کرد.

همچنین در این سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و هیات همراه از آشیانه و اماکن مرتبط با هواپیمایی آسمان بازدید کرده و در جریان فعالیت پایگاه هواپیمایی آسمان در مشهد مقدس قرار گرفتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.