برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در آتیه صبا

برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در آتیه صبا

به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری و نوحه‌خوانی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا ، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه‌زهرا (س) مجلس عزاداری بی بی دوعالم با حضور مدیرعامل ، معاونین، مدیران  و کارکنان آتیه صبا در محل نمازخانه شرکت برگزار شد.

در این مراسم عزاداری و سوگواری ، حجت السلام والمسلمین ایرانپوری ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به بیان ابعاد شخصیتی آن بانوی بزرگوار، به بیان ویژگی ها، زندگانی، جایگاه، مبارزات و مناقب حضرت فاطمه زهرا (س) در موضوعات منزلت زن در اسلام، مقام حضرت زهرا سلام الله علیها در قرآن، پرداخت.

وی افزود: درس زندگی صدّیقه‌ی طاهره، فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها) این است برای ما تلاش، اجتهاد، کوشش، پاک زندگی کردن؛ همچنان‌که آن بزرگوار یکپارچه معنویّت و نور و صفا بود پاکی و آراستگی و تقوا و نورانیّت آن بزرگوار، همان چیزی است که در طول تاریخ تشیّع بر معارف ما سایه‌افکن بوده است.

در ادامه ی این مراسم سوگواری ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام، محمد بلالک نیز در رسای بانوی دو عالم به مداحی و نوحه سرایی پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.