دیدار نوروزی دکتر تاجیک، مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با همکاران برگزار شد

دیدار نوروزی دکتر تاجیک، مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با همکاران برگزار شد

دکتر حسن تاجیک، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان مجموعه ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، از تلاش‌ها و زحمات آنان در سال ۱۴۰۰، قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری، سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» نام گذاری شده با تلاش و همت روزافزون تک تک همکاران و در دستور کار قرار دادن طرح های توسعه ای و بهبود و اصلاح فرایندها بویژه در شرکت های تولیدی زیرمجموعه، همراستا با منویات مقام معظم رهبری در جهت بهبود و ارتقاء منابع بازنشستگان معزز گام­ های محکم تری برداشته شود.

 به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، در ابتدای این دیدار صمیمانه دکتر تاجیک فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به تمامی کارکنان مجموعه آتیه صبا تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که انشاالله توفیق بهره مندی از برکات و فیوضات این ماه عزیز نصیب همه ما شود. وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در سال گذشته نتیجه تلاش تک تک کارکنان در مجموعه آتیه صبا و شرکت های زیرمجموعه بوده از زحمات همه کارکنان و مدیران خانواده آتیه صبا قدردانی کرد و با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در راستای حفظ و ارتقاء منافع سهامداران و شناسایی سود در ماه­های پایانی سال ۱۴۰۰، ابزار امیدواری کرد که در سال جدید این روند افزایشی ادامه خواهد داشت. دکتر تاجیک با اشاره به اجرای نظارت های دوره ای ۳، ۶ و ۹ ماهه بر بودجه و عملکرد شرکت های کنترلی، خاطرنشان کرد که به جز ۲ مورد، بقیه شرکت­ها منطبق بر بودجه مصوب عمل کردند. وی همچنین به اقدامات خوبی که در بحث رتبه بندی شرکت ها در سال گذشته صورت گرفت، اشاره کرد و افزود: در این زمینه ترکیبی از ارزیابی های کمی و کیفی لحاظ شده است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا، همچنین با اشاره به عملکرد مثبت واحد حقوقی در سال گذشته، خاطرنشان کرد که در جهت احقاق حقوق هلدینگ آتیه صبا ۱۰ شکایت جدید در سال گذشته ثبت شد که از این تعداد ۸ مورد بدون گرفتن وکیل و راساً توسط خود واحد حقوقی پیگیری شده است.

دکتر تاجیک همچنین با تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری، سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» نام گذاری شده، خاطرنشان کرد که در سال جدید برنامه ریزی در جهت اصلاح فرایندهای شرکت های تولیدی از یک سو و از سوی دیگر حفظ اشتغال و افزایش تعداد شاغلین در حوزه مسئولیت اجتماعی هلدینگ را در دستور کار داریم. وی همچنین حرکت به سمت طرح های دانش بنیان را در جهت اصلاح فرایندهای شرکت ها، علی الخصوص شرکت های تولیدی راهگشا توصیف کرد و بر ضرورت اثربخشی سرمایه گذاری ها در جهت جلوگیری از ایجاد زیان های جدید تاکید نمود.

در ادامه این دیدار ، مدیران و کارکنان شرکت به بیان نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند و همچنین از همکارانی که در سال گذشته به توفیق بازنشستگی نائل آمدند، به پاس خدمات خالصانه و بی دریغ تشکر و قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.