افزایش ۳۰ درصدی صادرات ارزی شرکت پگاه نسبت به سال گذشته/ آماده‌سازی تجاری تولید محصول دانش‌بنیان کاغذ پارچمنت

دکتر عبدالملکی در بازدید از شرکت صنایع بسته‌بندی فرآورده‌های شیری پگاه مطرح کرد؛

افزایش ۳۰ درصدی صادرات ارزی شرکت پگاه نسبت به سال گذشته/ آماده‌سازی تجاری تولید محصول دانش‌بنیان کاغذ پارچمنت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رأس هیئتی از معاونین و مدیران ارشد این وزارتخانه و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از شرکت صنایع بسته‌بندی فرآورده‌های شیری پگاه بازدید کرد و از افزایش ۳۰ درصدی صادرات ارزی شرکت صنایع شیر ایران «پگاه» نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» در حاشیه این بازدید گفت: مجموعه صنایع شیر ایران «پگاه» یکی از شرکت‌های پرافتخار کشور در صنایع غذایی و لبنیات کشور محسوب می‌شود.
وی افزود:  هدف ما از این مجموعه بازدید‌ها نظارت میدانی بر شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  تصریح کرد: شرکت صنایع بسته‌بندی فرآورده‌های شیری پگاه در ماه‌های اخیر بیش از ۲۰ نفر جذب نیرو داشته و در ادامه سال ۱۴۰۱ بر اساس طرح توسعه ۵۰ فرصت شغلی جدید ایجاد می‌کند.
عبدالملکی خاطرنشان کرد: محصول دانش‌بنیان کاغد پارچمنت در این شرکت تولید و در مرحله آماده‌سازی تجاری قرار دارد.
وی با اشاره به اهداف سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» افزود: بهبود فضای کسب و کار، افزایش اشتغال و‌ تولید رویکرد اصلی وزارت مردم در سال ۱۴۰۱ است.
رئیس شورای عالی کار با اشاره وضعیت معیشتی جامعه کارگران کشور بیان کرد: افزایش حقوق کارگران بر اساس مصوبه شورای کار عالی کشور در چند روز اخیر اعمال و اجرا شده است.
عبدالملکی تأکید کرد: افزایش ۵۷ درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۱ خوشبختانه باعث افزایش بهره‌وری در تولید کشور شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در این بازدید با برخی از کارگران حاضر در بخش‌های مختلف تولید در زمینه وضعیت شغلی، ساعات کاری و حقوق و معیشت آنان به گفت‌و‌گو پرداخت.
«علی اصغر محمد‌پور» مدیرعامل صنایع شیر ایران در این بازدید نیز به صورت ویدیو کنفرانس با معرفی شرکت شیر صنایع شیر ایران «پگاه»، امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، گزارش عملکرد این مجموعه و اقدامات انجام شده در دوره جدید را تشریح و چالش‌ها و مشکلات این شرکت را مطرح کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.