مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ هلدینگ آتیه صبا با حضور اعضای هیأت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری و اعضای هیأت مدیره هلدینگ و نماینده صاحبان سهام روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۴/۸در محل هلدینگ آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا، در این مجمع ابراهیم رضایی بابادی عضو هیأت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری به نمایندگی از صندوق ‌بازنشستگی‌کشوری به سمت رئیس مجمع،  نرگس یزدانیان مدیرکل دفتر امور مجامع و نظارت بر شرکت ها و آقای بهشتی به عنوان ناظرین مجمع و همچنین به نمایندگی از سایر سهامداران و علیرضا عظیمی پور مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا نیز به سمت دبیر مجمع انتخاب شدند.

در ابتدا علیرضا عظیمی پور با اشاره به طرح توسعه هلدینگ آتیه صبا اظهار کرد: هدف اصلی و مأموریت ما از بدو ورود به شرکت حفظ و ارتقای ارزش ذخایر بازنشستگان محترم و حل معضلات هلدینگ آتیه صبا بوده است.در واقع شناسایی سرمایه‌ گذاری ‌های جدید، ساماندهی شرکت‌ ها، خروج از بنگاه‌ های کم بازده، بهبود فرایندهای کاری هلدینگ و شرکت های تابعه و مدیریت شرکت‌های تحت وکالت، جزء فلسفه وجود آتیه صبا است که برای تحقق این مهم، مدل مدیریتی مورد مهندسی مجدد و بازنگری قرار گرفته و همچنین یک نظام تصمیم گیری مشارکت محور را حاکم شده است به طوری که کاملاً سعی می شود تصمیمات در فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری باشد.  همچنین برنامه راهبردی و نقشه استراتژی مناسبی تدوین و اصلاح ساختار سازمانی انجام شده است، کمیته های تخصصی تشکیل شده است. کلیه پروژه های بهبود با یک مکانیسم سخت گیرانه در حال پیگیری است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا تصریح کرد:چشم انداز این هلدینگ کارآمدی در سرمایه‌گذاری و سرآمدی در سودآوری است ما معتقد هستیم که باید در واقع بالاترین نرخ‌های بازدهی در کلیه سرمایه هایی که مسئولیتش بر عهده ما است را داشته باشیم.

در ادامه اعضای هیت مدیره صندوق بازنشستگی در خصوص گزارش فعالیت آتیه صبا اظهار نظر کردند که در زیر می آید.

ابراهیم رضایی بابادی عضو هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تشکر از اعضای هیأت مدیره هلدینگ و کلیه دست اندرکاران هلدینگ اظهار امیدواری کردند با توجه به روندی که شاهد آن هستیم سایر مشکلات هم حل شده و شاهد درخشش هلدینگ آتیه صبا باشیم.

محمدمهدی انتشاری نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی نیز با تشکر از برگزاری مجمع ضمن تبریک مجدد در خصوص انتصاب دکتر عظیمی پور به عنوان مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا برای ایشان آرزوی موفقیت کردند. همچنین  وی اظهار امیدواری کرد که ایشان در جهت تأمین و اجرای سیاست های صندوق بازنشستگی تلاش بیشتری داشته باشند تا هلدینگ آتیه به اهداف موردنظرش برسد.

علی عرب مازار عضو هیأت مدیره صندوق بازنشستگی هم ضمن تشکر و ابراز خوشحالی از انتصاب مدیری توانمند به مدیرعاملی هلدینگ آتیه صبا اظهار امیدواری کرد که با توجه به روند اقدامات انجام گرفته در اسفند ماه ۱۴۰۰ شاهد یک جهش بزرگی خواهیم بود و در واقع هلدینگ آتیه صبا را در تابلو بورس ببینیم.

علیرضا سیاسی راد عضو دیگر هیت مدیره صندوق بازنشستگی نیز با تشکر از دکتر عظیمی پور اظهار داشت: این اولین بار است که مدیرعامل یک هلدینگ گزارش جامعی از وضعیت موجود را به تصویر می کشد و این مسئله بسیار مهمی است که مدیریت یک هلدینگ بتواند درخصوص پرتفوی خود صاحب نظر باشد و امیدوار هستیم این رونددر آتیه صبا ادامه داشته باشد.

در ادامه این جلسه پس از بحث و بررسی، اعضای مجمع صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا  را تصویب کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.