پیشرفت اجرای تکالیف محوله از سوی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سامانه جامع انبارها

پیشرفت اجرای تکالیف محوله از سوی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سامانه جامع انبارها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نامه ای به رییس دفتر رییس جمهور از پیشبرد تکالیف محوله از سوی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خبر داد.

​به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نایب رئیس شورای اجرایی فناوری اطلاعات (دولت الکترونیک) با ارسال گزارشی به  محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به پیگیری اجرای مصوبات جلسات هفدهم و هجدهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات، از پیشرفت اجرای تکالیف مقرر شده از سوی متولیان اجرایی از جمله شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خبر داد.

آذری جهرمی در این نامه اظهار داشت: جلسات پیگیری اجرای مصوبات به صورت مستمر در دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات با حضور متولیان هر بند از مصوبات تشکیل و حاصل آن بیانگر پیشرفت برخی از موارد از جمله تکالیف شرکت انبارهای عمومی (اتصال انبارهای تحت پوشش) و …. در پیشرفت پروژه می باشد.

گفتنی است؛ حمیدرضا کیامنفرد عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با اشاره به تشکیل کارگروه سامانه جامع عملیات در راستای بررسی و تحلیل فرایندهای عملیاتی و فناوری اطلاعات در راه اندازی سامانه جدید عملیات شرکت، گفت: اتصال سامانه نرم افزار فعلی عملیات شرکت به سامانه جامع انبارها با بهره گیری از دانش و تجربه داخلی و‌ همت و مساعی کارکنان حوزه فناوری اطلاعات صورت پذیرفته است. لذا از تمامی همکاران در واحدهای فناوری اطلاعات، عملیات و برنامه ریزی در پیشبرد اهداف عالیه کشور و شرکت قدردانی می نمایم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.