بهره برداری بهینه از آزادراه شرق سپاهان با انتقال برق به تقاطع نطنز

بهره برداری بهینه از آزادراه شرق سپاهان با انتقال برق به تقاطع نطنز

شرکت تجهیزات ایمنی راهها با انعقاد قراردادی در زمینه نصب تجهیزات حفاظ فنی و خدمات ایمنی قطعات ۱و ۲ آزادراه شرق سپاهان نقش بسزایی در ایمن سازی پروژه و هدایت ترافیک عبوری داشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی شرکت تجهیزات ایمنی راهها نصب پایه های روشنایی و انتقال برق به تقاطع نطنز به لحاظ ایمن سازی پروژه یکی از مراحل اصلی احداث آزادراه شرق سپاهان محسوب میشود. تیم اجرایی این شرکت پس از بررسی نقشه های مهندسی شده و شرایط موجود مجبور به انتقال برق از روستای دنبی به محل مورد نظر شدند که این کار شرایط خاصی را به جهت ایمنی می طلبید. خوشبختانه با تجربه و کاردانی مهندسین و دست اندرکاران پروژه و همکاری سازمان های مربوطه از جمله اداره برق استان این کار جهادی به نتیجه رسید.
شرکت تجهیزات ایمنی راهها با نصب بیش از ۱۰۰ عدد پایه روشنایی به طول ۱۱ کیلومتر، دو دستگاه ترانس و یک دستگاه MOF در ابتدای خط انتقال توانست علی رغم سختی ها و خطرات موجود انتقال برق به تقاطع نطنز را با موفقیت انجام دهد و در آستانه عید سعید فطر روشنایی تقاطع نطنز را به بهره برداری کامل برساند که این امر میتواند در کاهش تصادفات جاده ای و گسترش دید رانندگان موثر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.