افزایش ضریب اشتغال هتل های ایرانگردی در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰

افزایش ضریب اشتغال هتل های ایرانگردی در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰

محمدرضا پوینده مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در نشست شورای معاونین که روز گذشته ۳۰ خرداد برگزار شد گفت: در برخى هتل‌های ایرانگردی نسبت به زمان مشابه در ده‌های قبل، درصد قابل توجه افزایش پذیرش مهمان داشته‌ایم، فعالیت هتل‌ها و مدیران برای جذب گردشگر مشهود است که البته جای گسترش نیز دارد.

به ‌گزارش روابط ‌عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی؛ محمدرضا پوینده درباره شرایط درآمدزایی هتل‌های ایرانگردی با توجه به وجود مشاعات در اکثر شعبات این هتل ها اظهار داشت: مدیران باید از گوشه گوشه هتلشان برای کسب درامد استفاده کنند، هر وجب هتل‌های ایرانگردی ظرفیت بهره‌ برداری مالی دارد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به سود عوامل مختلفی دخیل است که یکی از آن آموزش مستقیم است، در زمینه بازاریابی معرفی و تبلیغ هتلها واحد روابط عمومی با آموزش مستقیم همکاران شاغل در هتلها در تکاپوست، سایر بخش ها و معاونت ها نیز باید در حوزه‌های مرتبط با خودشان همین شیوه را در نظر بگیرند.

رجبعلی خسروآبادی رئیس هیأت مدیره نیز درخصوص مزایده و نرخ نامه‌های مربوط به هتلهای ایرانگردی گفت: باید در خصوص واگذاری بخش‌های گوناگون هتل به سرمایه گذار قیمت‌های واقعی لحاظ شود و اگر لازم باشد خودمان یک قیمت پایه مقطوع اعلام کنیم و پس از آن کارشناسی‌های لازم انجام شود تا دچار ضررو زیان نشویم.

فریبا عباسی عضو هیأت مدیره و مدیر روابط‌عمومی نیز درخصوص اهمیت حفظ مشتری‌ و افزایش ضریب اشغال هتلها تصریح کرد: در مواقع خاص برای افزایش سوددهی و جلوگیری از ضرر و زیان، باید اختیاراتی به مدیران درخصوص اعمال تخفیفات خارج از چارت مصوب داده شود.

در ادامه علی رادمند معاون توسعه و سرمایه‌گذاری درباره همکاری هتل‌ها با اسنپ فود گفت: برای ارسال غذای بیرون ‌بر هتل‌های ایرانگردی با اسنپ‌فود صحبت کردیم، تعدادی از هتل‌ها برای پیوستن به این سرویس اعلام آمادگی کرده‌اند و سایرین هم برای پیوستن به این سرویس نیازمند آموزشهای لازم هستند.

رادمند خاطرنشان کرد: درخصوص اطلاع رسانی مزایده‌ها در فضای مجازی صحبت‌هایی با واحد روابط عمومی انجام دادیم  تا با همکاری هم اطلاع رسانی در این زمینه را گسترش دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.