ادامه پروژه توسعه ناوگان در هواپیمایی آسمان/ عملیاتی شدن ۳ هواپیمای زمین گیر در ۱۰۰ روز

باتعمیر یک بوئینگ 737 دیگر انجام شد؛

ادامه پروژه توسعه ناوگان در هواپیمایی آسمان/ عملیاتی شدن ۳ هواپیمای زمین گیر در ۱۰۰ روز

در ۱۰۰ روز اخیر سومین هواپیمای شرکت هواپیمایی آسمان، مقارن با روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ عملیاتی و به ناوگان پروازی این شرکت اضافه شد.

به گزارش  روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان، هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ بعد از انجام بازرسی‌های سنگین و تامین دو دستگاه موتور، روز ۱۲ فروردین سال جاری همزمان با روز جمهوری اسلامی عملیاتی و وارد ناوگان پروازی آسمان شد.

این پروژه با تلاش شبانه روزی متخصصان و جوانان فنی مهندسی شرکت آسمان ‌با هدف افزایش تعداد صندلی پروازی انجام و بخشی از برنامه‌‌‌‌ مدیرعامل آسمان در راستای توسعه شرکت است. ا‌نجام تعداد زیادی از امریه‌های اجباری و همچنین بازرسی‌های سنگین در قسمت کابین، از نکات قابل توجه این بازرسی است.

این هواپیما پس از انجام پرواز آزمایشی و اطمینان از بازرسی های انجام شده، به خطوط پروازی پیوست.

این بوئینگ ۷۳۷ روزانه حداقل ۸ پرواز به صورت رفت و برگشت انجام می‌دهد.

این مهم که بخشی از برنامه توسعه ناوگان آسمان است، با پیگیری و تاکیدات کاپیتان شیرودی مدیرعامل هواپیمایی آسمان و در راستای ارتقاء خدمت رسانی به مردم و به دنبال سیاستهای ابلاغی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری محقق شد.

پیش از این و در دو ماه گذشته، با تامین موتور، یک فروند فوکر ۱۰۰ و یک بوئینگ دیگر نیز به خطوط پروازی شرکت هواپیمایی آسمان پیوسته بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.