اعلام آمادگی شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران برای سرمایه گذاری و استقرار در گمرک رازی

اعلام آمادگی شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران برای سرمایه گذاری و استقرار در گمرک رازی

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه فعالیت ها و سرمایه گذاری در گمرکات خوی و رازی با مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره و عضو کمیسیون عمران و رئیس کمیته حمل و نقل مجلس شورای اسلامی با حمیدرضا کیامنفرد نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و با هدف توسعه و ارتقاء فعالیت ها و سرمایه گذاری در گمرکات خوی و رازی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار، نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات برگزار شده با فعالان اقتصادی و بازرگانان و صاحبان کالا به منظور انتقال کالا از مسیر گمرکات خوی و رازی، گفت: از سرمایه گذاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در گمرکات خوی و رازی حمایت می کنیم.

عضو کمیسیون عمران و رئیس کمیته حمل و نقل مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه و ارتقاء و رونق کسب و کار و بهبود فضای تجارت خارجی در استان آذربایجان غربی به عنوان مسیر تراتزیت کالا از ایران به اروپا، ادامه داد: در آینده نزدیک جلسه ای را با حضور رئیس گمرک ایران، مدیرعامل راه آهن و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و سایر ذینفعان با هدف گسترش فعالیت های گمرکی و توسعه حمل و نقل ریلی در گمرک رازی به عنوان مسیر تردد کالاهای وارداتی از کشور ترکیه و کالاهای صادراتی به آن کشور برگزار خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار، کیامنفرد مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به استقرار اخیر این شرکت در گمرک خوی، گفت: این شرکت آمادگی خود را برای سرمایه گذاری و استقرار در گمرک رازی بر اساس یک طرح توجیهی فنی و اقتصادی اعلام می‌نماید.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تشریح نحوه سرمایه گذاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بر اساس هزینه – فایده و صرفه و صلاح این شرکت، گفت: استقرار در گمرکات می بایست از منظر امکانات، تجهیزات و ماشین آلات عملیاتی، نیروهای عملیاتی و انتظامات و… از سوی نمایندگان این شرکت بررسی و ارزیابی گردد. چراکه توسعه سهم بازار و افزایش بازده سودهی شرکت از برنامه های اولویت دار هیات مدیره می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.