بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت مجتمع طیور فارس

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت مجتمع طیور فارس

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به همراه رئیس هیات مدیره هلدینگ آتیه صبا با حضور در شرکت مجتمع طیور فارس از بخش های مختلف تولیدی این شرکت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و محمد عبداله خانی، رئیس هیات مدیره هلدینگ آتیه صبا با حضور در مجتمع طیور فارس، از قسمت های مختلف تولیدی این شرکت بازدید کردند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این بازدید با حضور در مزارع مرغ مادر این شرکت، و با توجه به نیاز ضروری کشور، بر توسعه این مزارع و تولید گوشت سفید تاکید کرد.

وی همچنین از کارخانه خوراک دام و طیور و خط تولید آبزیان مجتمع طیور فارس که اخیراً به بهره برداری رسیده، بازدید و بر لزوم هم افزایی با شرکت های هم گروه بویژه شرکت کشت و صنعت دامپروری پگاه فارس، تاکید کرد.

مهدی مسکنی در ادامه از سیلوهای مجتمع طیور فارس با ظرفیت ۶۰ هزار تن، بازدید به عمل آورد و در خصوص واردات نهاده های دامی و طیوری با تاکید بر هم افزایی با شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری که در زمینه واردات نهاده فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد، اقدامات موثری در این زمینه صورت گیرد.

در این بازدید، باقر فرهادی، مدیرعامل شرکت مجتمع طیور فارس به ارائه گزارشی از روند تولیدات این شرکت پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی کارخانه خوراک آبزیان در مجتمع طیور فارس، ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده برای مجموعه به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.