با برنامه‌ریزی انجام شده در پگاه، شاهد رشد سودآوری خواهیم بود

دکتر حسن تاجیک در جمع مديران ارشد شرکت صنایع شیر ایران:

با برنامه‌ریزی انجام شده در پگاه، شاهد رشد سودآوری خواهیم بود

حرکت پگاه در مسیر تحقق اهداف تعیین شده طی گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکت تابعه پگاه با موضوع ارزیابی عملکرد سال ١۴٠٠، بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران ‌(پگاه)، این جلسه با حضور حسن تاجیک مدیرعامل شرکت آتیه صبا، عبدالامیر باروتکوب رئیس، محمد مهدی عزیزی نائب رئیس و نرگس یزدانیان عضو هیئت مدیره ، علی‌اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران و مدیران عامل شرکت‌های تابعه برگزار شد.

دکتر حسن تاجیک مدیرعامل شرکت آتیه صبا در این رویداد با اشاره به اقدامات مناسب پگاه در کنترل ضایعات گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در پگاه، شاهد رشد سودآوری خواهیم بود. وی تاکید کرد: حفظ اشتغال در کنار موضوع منابع انسانی ازجمله ریسک‌های موجودی است که می‌تواند بر حاشیه سود تاثیرگذار باشد. وی در خصوص سرمایه‌گذاری‌، نوسازی و توسعه زیرساخت‌ها نیز ادامه داد: این حوزه نیازمند برنامه‌ریزی تازه است و در صورت وجود برنامه دقیق می‌توان از بازار پول و سرمایه منابع مناسبی تامین کرد. مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در خصوص تامین مالی هم با اشاره ضرورت دیدگاه شرکت‌داری گفت: سازوکار تامین مالی برای استفاده از ظرفیت بازار سرمایه در صنایع شیر ایران ضرورت دارد.

علی اصغر محمدپور مدیرعامل شرکت صنایع شیرایران هم با اشاره به ارزیابی عملکرد یک ساله شرکت‌های گروه تصریح کرد: اهداف و استراتژی‌های پیش رو در راستای ارتقای عملکرد رو به رشد پگاه نیازمند تعیین شاخص‌های جدید با توجه به اهداف تعیین شده است که بر این اساس به زودی ابلاغ و تغییر خواهد یافت.وی تصریح کرد: در راستای پایش عملکرد شرکت‌های گروه، واحد حسابرسی فعال‌تر و گزارشات این واحد به دقت رصد خواهد شد.

محمدپور با تاکید بر افزایش تعاملات شرکت‌های گروه با شرکت بازرگانی و شرکت پخش سراسری بازار گستر نیز افزود: در مسیر تحقق توسعه صادرات پگاه و رشد فروش داخلی، موضوع ارتقای سهم بازار محصولات پگاه از بازار داخلی و خارجی، مد نظر شرکت‌های تابعه است.

او همچنین از شرکت‌های تابعه پگاه خواست تا تعاملات با شرکت‌های بازارگستر در جهت توسعه فروش داخلی را افزایش دهند و به سمت تولید محصولات رقابتی حرکت کنند. مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به حرکت مثبت شرکت‌های تابعه به سمت تولید محصولات جدید و دانش بنیان از معاونت تحقیق و توسعه شرکت خواست تا حداکثر پایان ماه نسبت به ارائه برنامه تولید محصولات پیشرو اقدام کند. وی با اشاره به مسئله ناوگان توزیع گفت: در خصوص رفع این مشکل، محدودیت واگذاری وجود ندارد و موضوع پس از طرح در هیئت مدیره مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.