بهره برداری از آزادراه شرق سپاهان قابل تصور نبود

معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور:

بهره برداری از آزادراه شرق سپاهان قابل تصور نبود

معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت:صندوق بازنشستگی کشوری در دوره مدیریتی جدید از بی تصمیمی ها و بلاتکلیفی ها رها شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا ، عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در آیین تجلیل از دست اندرکاران ساخت پروژه آزادراه شرق سپاهان با بیان اینکه «در طول سه دولت گذشته تیمی پایِ کار، هماهنگ و فنی تر از تیم امروز مدیریتی صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ آتیه صبا نداشته ایم» گفت: همین موضوع در کنار خواست اجرای پروژه و ایجاد وحدت رویه و همدلی در کارگاه فنی پروژه سبب شد آزادراه شرق سپاهان که از سال ۸۴ اجرای آن شروع شده بود اما در بلاتکلیفی به سر می برد، اجرایی شده و به بهره برداری برسد.

جلال بهرامی مدیریت جدید صندوق بازنشستگی کشوری را نعمتی برای صندوق بازنشستگی کشوری برشمرد و اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری در دوره مدیریتی جدید از بی تصمیمی ها و بلاتکلیفی ها رها شد.

وی با اشاره به اینکه همدلی حاکم بر گروه، در خارج از کارگاه هم بین افراد حاکم بود، بر اهمیت تصمیمات به موقع مدیریتی تاکید کرد و گفت: ۷۰درصد دلیل گران تمام شدن پروژه ها، تاخیر در تصمیم گیری صاحب پروژه و بلاتکلیف ماندن آن است. تصمیمات مدیریتی می توانند باعث از دست رفتن زمان و گران تمام شدن پروژه ها شوند.

او با بیان اینکه در این مدت کوتاه، ۴۰درصد پیشرفت کار و بیش از ۶۰ درصد بودجه مورد نیاز پروژه آزادراه شرق سپاهان تامین شده است، قیمت تمام شده پروژه را قیمتی قابل قبول خواند و گفت: این رقم، کمتر از رقمی است که در حال حاضر در پروژه های مشابه کشور در حال هزینه شدن است.

تلاش می کنیم باقی مانده کار پروژه با قدرت و سرعت به پایان برسد

همچنین ، مدیرعامل شرکت آزادراه شرق سپاهان هم در این جلسه ضمن تقدیر از همکاران خود و همه دست اندرکاران این پروژه، گفت: بارِ انجام کارهای بزرگ این چنینی شاید بیشتر بر دوش افرادی است که در رده های پایین تر زحمت می کشند و دلسوزانه در تلاشند تا کار خود را با کیفیت بهتر تحویل دهند اما هیچ گاه دیده نمی شوند.

عباس هادیان با تاکید بر لزوم توجه و تمرکز ویژه بر اتمام باقی مانده کار این پروژه گفت: ورودی ترافیک اصفهان، به لوپ جنوب شرقی نائین تحمیل می شود و باید به گونه ای کار مدیریت شود که این بار ترافیکی برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.