تخلیه چهار میلیون تن انواع کالاهای اساسی از ۷۳ فروند کشتی در بندر امام خمینی(ره)

تخلیه چهار میلیون تن انواع کالاهای اساسی از ۷۳ فروند کشتی در بندر امام خمینی(ره)

 ابتدای سال جاری و به دنبال ورود ۷۳ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی به مجتمع بندری امام(ره)، بیش از ۴ میلیون تن کالای اساسی در این این مجتمع بزرگ بندری تخلیه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با به‌کارگیری توان تجهیزاتی و عملیاتی با هدف برقراری زنجیره تأمین کالای اساسی ۴ میلیون و ۱۴۵ هزار تن انواع کالای اساسی از ۷۳ فروند کشتی در بندر امام خمینی(ره) تخلیه شد که ۳ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نشان می‌دهد.

از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ میلیون و ۶۲۲ هزار تن انواع کالای اساسی از انبارهای این مجتمع بزرگ بندری بارگیری و به اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

همچنین بیش از ۳۷۹ هزار تن انواع کالای اساسی از ایستگاه‌ها و پایانه‌های ریلی بندر امام‌خمینی(ره) بارگیری و از طریق راه‌آهن سراسری به دیگر نقاط کشور حمل و ۳ میلیون و ۲۴۲ هزار تن نیز به وسیله ناوگان جاده‌ای به مبادی مصرف جابجا شده است.

گندم، ذرت، جو، دانه روغنی، کنجاله سویا، شکر، برنج و روغن خوراکی از جمله کالاهای اساسی است که از طریق ناوگان جاده‌ای و ریلی به اقصی نقاط کشور ارسال شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.