راه اندازی دستگاه پرس کاشی آپاداناسرام توسط متخصصان داخلی پس از ۶ سال توقف

سرپرست شرکت آپادانا سرام خبر داد:

راه اندازی دستگاه پرس کاشی آپاداناسرام توسط متخصصان داخلی پس از ۶ سال توقف

سرپرست شرکت آپادانا سرام  از راه اندازی و وارد مدار شدن مجدد خط شماره دو پرس با تلاش متخصصان داخلی پس از توقفی شش ساله خبر داد.

مهرزاد پورکریم در گفتگو با روابط عمومی آتیه صبا گفت: این پرس که از جمله پرس های بزرگ کارخانه آپادانا سرام می ‌باشد با همت و تلاش شبانه روزی پرسنل واحد فنی و با تکیه بر دانش و توان داخلی راه اندازی شده است.

وی افزود: برای راه اندازی مجدد این خط پرس که امکان تولید کاشی های سایز بزرگ را فراهم می کند، نیازمند تامین قطعات از شرکت ساکمی ایتالیا بودیم و این امکان با توجه به تحریم های بین المللی میسر نشد. بر همین اساس از دو ماه پیش با اتکاء به پتانسیل نیروهای سخت کوش آپادانا سرام، تمام تجهیزات مورد نیاز برای این راه اندازی مجدد از بازارهای داخلی تهیه شد که در مجموع حدود ۱۵۰ میلیون تومان هزینه در بر داشت.

سرپرست شرکت آپادانا سرام تاکید کرد: در صورتی که تامین قطعات و اقلام مورد نیاز از شرکت ساکمی صورت می گرفت و کارشناسان خارجی آن شرکت برای تعمیر دستگاه به ایران می آمدند، حدود ۲۰۰ هزار یورو هزینه بر شرکت تحمیل می شد که به همت پرسنل خود شرکت این دستگاه مجدداً راه اندازی شد .

پورکریم با اشاره به اینکه راه اندازی مجدد این خط پرس، ظرفیت تولید کاشی پرسلانی ۸۰ در ۸۰  که بزرگترین سایز کاشی در مجموعه آپادانا سرام است را افزایش داده، خاطرنشان کرد: این دستگاه امکان تولید محصولات در سایز های بالا را داشته و تاثیر بسزایی در افزایش درآمد و سودآوری شرکت آپاداناسرام خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این خط پرس حدود ۱۰ درصد به متوسط تولید روزانه کاشی در شرکت آپادانا سرام افزوده شده است که این مقدار افزایش تولید روزانه، منجر به افزایش ۳۰ درصدی سود ناشی از فروش کاشی ۸۰ در ۸۰ خواهد شد و در مجموع این افزایش ظرفیت تولید، فروش سالانه آپادانا سرام را افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.