ساماندهی نیروی انسانی و تعریف وظایف جدید بستری مناسب برای درآمدزایی هتل های ایرانگردی

محمدرضا پوینده مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی

ساماندهی نیروی انسانی و تعریف وظایف جدید بستری مناسب برای درآمدزایی هتل های ایرانگردی

محمدرضا پوینده مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی گفت: لازم است معاونت‌ها و مدیران ارائه ی برنامه های کارشناسی جهت افزایش درآمد را در دستور کار قرار دهند.

به‌گزارش روابط‌ عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، در نشست شنبه ۱۸ اردیبهشت، پوینده با اعلام این خبر افزود: با در نظر گرفتن شرایط موجود و عدم امکان برگزاری تورهای سفر که منجر به کاهش درآمد شرکت شده است میتوان از طریق ساماندهی نیروی انسانی و تعریف وظایف جدید، برای آنها بستری مناسب برای درآمدزایی هتلهای ایرانگردی فراهم کرد.
رجبعلی خسروآبادی رئیس هیئت مدیره شرکت نیز با بیان اینکه هر یک از مدیران هتل‌ها و هم‌چنین مدیران دفتر مرکزی باید نسبت به اختیاراتی که بر عهده دارند مسئوولیت پذیرباشند افزود: مدیران باید به‌منظور تامین مالی کارکنان خود وظایفی جدید را با هدف سودآوری و جذب گردشگر به آنها محول کنند.
همچنین فریبا عباسی عضو هیات مدیره و مدیر روابط عمومی شرکت، ضمن ارائه ی پیشنهاد همکاری شرکت “نمای نزدیک” در خصوص فیلمبرداری برنامه تلویزیونی اینترنتی در هتل میگون، اضافه کرد: باید استفاده از ظرفیت شرکت‌های تبلیغاتی و تولید محتوای مقرون به صرفه را غنیمت بشماریم.
وی در ادامه بیان کرد: واحد روابط عمومی آمادگی این را دارد که ضمن برآورد قیمت از بیلبوردهای تبلیغاتی هتلها، دفترچه ای در این خصوص تهیه و آماده ی چاپ کند.
در این نشست همچنین ابراهیم مستوفی مدیر دفتر خدمات ایرانگردی توضیحاتی در خصوص خدمات رزرواسیون و سایر ظرفیت‌های اینترنتی شرکت فناوران اطلاعات و ارتباطات آترین ارائه کرد.
علی رادمند معاون توسعه و سرمایه‌گذاری شرکت نیز گفت: برای شکل‌دهی همکاری با شرکت آترین نت باید این مجموعه درزمینه سیستم فروش آنلاین و پشتیبانی فنی برای واحدهای شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی تغییراتی اعمال کند.
همچنین در ادامه این نشست مقرر شد، بعد از اعمال تغییرات لازم عقد قرارداد با شرکت فناوران اطلاعات و ارتباطات آترین در دستور کار قرار گیرد و درخواست همکاری مجدد شرکت تجهیزاتی هوپاد با مجموعه هتل‌های ایرانگردی پس از تسویه بدهی این شرکت خدمات هتلی، بررسی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.