عبداله خانی: ضرورت شناسایی و استفاده از مزیت های نسبی شرکت های تابعه در جهت افزایش سودآوری/ فرهادی: ایجاد زنجیره طیوری درراستای ارتقای هم افزایی شرکت های تابعه/ میرزاوندی: صادرات محصولات شرکت به ۴ کشور هدف

در نشست کمیته مدیریت ریسک و تحقیق و توسعه هلدینگ آتیه صبا مطرح شد؛

عبداله خانی: ضرورت شناسایی و استفاده از مزیت های نسبی شرکت های تابعه در جهت افزایش سودآوری/ فرهادی: ایجاد زنجیره طیوری درراستای ارتقای هم افزایی شرکت های تابعه/ میرزاوندی: صادرات محصولات شرکت به ۴ کشور هدف

دهمین جلسه کمیته مدیریت ریسک و تحقیق و توسعه هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به منظور بررسی پیشرفت برنامه های شرکت بازرگانی پدیده نیکان صبا، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ آتیه صبا، دهمین جلسه کمیته مدیریت ریسک و تحقیق و توسعه هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا با حضور محمد عبداله خانی رییس هیات مدیره، افسانه محرابی معاون امور اقتصادی، ناصر فرج زاده، مدیرعامل شرکت بازرگانی پدیده نیکان صبا، اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت های تابعه این شرکت در هلدینگ آتیه صبا برگزار شد.

محمد عبداله خانی رییس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا در ابتدای این جلسه گفت: برنامه محور شدن اقدامات و فعالیت های شرکت های تابعه و استفاده بهینه از امکانات و سرمایه های غیرفعال شرکت ها، همراستا با مطالبات صندوق بازنشستگی کشوری، در دستور کار کمیته مدیریت ریسک و تحقیق و توسعه هلدینگ آتیه صبا قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: جلسات این کمیته در راستای بهبود تعامل، هم افزایی و ظرفیت سازی برای حل مشکلات شرکت های تابعه در جهت افزایش سودآوری و مدیریت بهینه دارایی ها و امکانات بازنشستگان است.

رییس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا بر ضرورت شناسایی و استفاده از مزیت های نسبی شرکت های تابعه پدیده نیکان صبا در جهت افزایش سودآوری این مجموعه و تحقق اهداف هلدینگ و صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد.

در ادامه جلسه، حمیدرضا رهرو رییس هیات مدیره و ناصر فرج زاده مدیرعامل شرکت بازرگانی پدیده نیکان صبا به ارائه گزارش هایی از اهم برنامه ها، طرح ها و فعالیت های شعب فروشگاهی این شرکت و همچنین شرکت های زیرمجموعه آن شامل مجتمع طیور فارس، شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس، شرکت آبزی فرایند بوشهر و شرکت پیچک پرداختند و سپس مدیران عامل هریک از شرکت های زیرمجموعه بازرگانی پدیده نیکان به ارائه گزارش هایی از اهم فعالیت ها، طرح ها و پروژه های در حال انجام خود پرداختند.

باقر فرهادی مدیرعامل مجتمع طیور فارس، با اشاره به رشد ۷۱ درصدی سود خالص این شرکت نسبت به ۶ ماهه مشابه سال قبل، از راه اندازی کارخانه خوراک آبزیان در مجتمع طیور فارس خبر داد و افزود: راه اندازی کارخانه مذکور، ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده برای مجموعه به ارمغان آورده است.

وی همچنین به خرید ضایعات ماهی از مجموعه فرآورده شیلاتی بندرعباس و تبدیل آن به پودر ماهی و تهیه خوراک دام اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد زنجیره طیوری در مجموعه طیور فارس در جهت ارتقای هم افزایی در درون شرکت های تابعه هلدینگ آتیه صبا و صندوق بازنشستگی با جدیت دنبال می شود.

نیلوفر بابایی مدیرعامل شرکت آبزی فرایند بوشهر با اشاره به اینکه ۷۰ درصد پرورش میگوی کشور در استان بوشهر انجام می شود، از آمادگی این شرکت برای راه اندازی مزرعه پرورش میگو به منظور افزودن تولید به چرخه فعالیت های این شرکت از جمله فرآوری، انجماد و نگهداری انواع آبزیان خبر داد.

علیرضا میرزاوندی سرپرست شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس از فروش تن ماهی این شرکت به امارات، عربستان، یمن و بحرین خبر داد و افزود: راندمان تولید ماهی در خط تولید شرکت شیلات بندرعباس با صفر شدن ضایعات ماهی، از ۲.۴ به ۴.۲ افزایش یافته و همچنین خط تولید غذای کامل حیوانات در این مجموعه راه اندازی شده است.

گفتنی است در این جلسه مدیران بودجه، سرمایه گذاری و اعضای کمیته مدیریت ریسک و تحقیق و توسعه هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، به طرح پرسش هایی در حوزه های برنامه ای و عملکردی از مدیران شرکت بازرگانی پدیده نیکان مطرح و در مورد مسائل، چالش ها و فرصت های پیش روی شرکت ها  به بحث، گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.