مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد/تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۱

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد/تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۱

مجمع عمومی عادی سالیانه هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، به‌منظور بررسی عملکرد سال ۱۴۰۱ این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، مجمع عمومی عادی سالانه بطور فوق العاده شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، پیش از ظهر امروز یکشنبه و به ریاست علیرضا سیاسی راد عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری و با حضور علیرضا شمس، معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری و محمد حسن بیطرف پور سرپرست اداره کل نظارت بر شرکت ها و امور مجامع صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان ناظرین مجمع برگزار شد.

در این نشست که اعضای مجمع از جمله نمایندگان سازمان حسابرسی، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان بورس و همچنین سید رضا علیخانی،مدیرعامل، رئیس و اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا در آن حضور داشتند، عملکرد و اقدامات این شرکت در سال ۱۴۰۱ مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

محمد عبداله خانی، رئیس هیات مدیره به نمایندگی از هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در این نشست، گزارش عملکرد فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ این شرکت را ارائه و به پرسش‌های مطرح شده در خصوص مفاد گزارش حسابرسی و سایر امور مربوط به شرکت، پاسخ داد.

در نهایت، اعضای مجمع عمومی پس از استماع گزارش حسابرس قانونی شرکت و ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌ها در این خصوص، صورت‌های مالی سال منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ را به تصویب رساندند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.