مساعدت سازمان هواپیمایی کشوری برای اختصاص تسهیلات ارزی جهت نوسازی و توسعه ناوگان هواپیمایی آسمان

در دیدار علیخانی با محمدی بخش صورت گرفت؛

مساعدت سازمان هواپیمایی کشوری برای اختصاص تسهیلات ارزی جهت نوسازی و توسعه ناوگان هواپیمایی آسمان

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا با معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، سیدرضا علیخانی مدیرعامل و محمد عبداله خانی رییس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، کاپیتان حسن قاسمی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت هواپیمایی آسمان با محمد محمدی بخش، معاون وزیر راه و رییس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفت و گو کردند.

علیخانی در این دیدار با تاکید بر تلاش های صورت گرفته در جهت رفع موانع شرکت هواپیمایی آسمان، خواستار استفاده این شرکت از تسهیلات ارزی سازمان هواپیمایی کشوری به منظور نوسازی، توسعه و تجهیز ناوگان هوایی شد.

محمدی بخش در ادامه جلسه با اعلام موافقت خود در خصوص استفاده هواپیمایی آسمان از تسهیلات ارزی، تصریح کرد: ماموریت اصلی سازمان هواپیمایی نظارت و کنترل بر اقدامات شرکت های هواپیمایی در راستای رعایت استاندارهای بین المللی می باشد، لیکن در جهت رفع مشکلات آنها از جمله رفع مسائل مالی و تامین قطعات و نوسازی ناوگان نیز با آنها همراهی داریم که هواپیمایی آسمان هم از آن جدا نیست. امیدوارم با تخصیص تسهیلات ارزی بتوان تا حدودی به رفع مشکلات این شرکت کمک و در راستای ارتقای آن گام برداریم.

همچنین در ادامه این جلسه مقرر شد تا در جهت تقویت پروتکل های علمیاتی شرکت هواپیمایی آسمان، مراحل تایید صلاحیت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت هواپیمایی آسمان در کمیته تعیین صلاحیت سازمان هواپیمایی کشوری سپری و به این هلدینگ اعلام شود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.