میزبانی از خانواده های بازنشستگان کشوری در مجموعه شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات در نوروز ۱۴۰۳

میزبانی از خانواده های بازنشستگان کشوری در مجموعه شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات در نوروز ۱۴۰۳

مدیرعامل مجموعه هتل آبگرم محلات، از رشد میزان مسافران این مجموعه در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ آتیه صبا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، احمد کاظمی با اشاره به استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از هتل آبگرم محلات بیان کرد: مجموعه هتل آبگرم محلات در فروردین ماه امسال میزبان ۴۶۷ نفر از خانواده های بازنشستگان معزز کشوری بوده است که در ۱۶۶ ویلا و اتاق اقامت داشته اند و از تخفیف ۵۰ درصدی برای استفاده از مجموعه برخوردار شده اند. وی افزود: مسافران نوروزی در فروردین ماه ۱۴۰۰ در ۶۴۰ اتاق و ویلای این مجموعه اقامت داشتند که این رقم در سال ۱۴۰۳ به ۸۳۲  اتاق رسیده است. به گفته وی مجموعه آبدرمانی محلات در فروردین ماه ۱۴۰۲ با ۶۴۰ اتاق و ویلا میزبان ۲۰۰۰ نفر از هموطنان گرامی بوده که این رقم در فروردین ماه سال جاری به ۲۵۰۰ نفر در ماه رسیده است که افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

به گفته مدیرعامل هتل جهانگردی و دهکده آبدرمانی محلات این مجموعه با ۲۳ ویلا، ۳۵ اتاق و تعداد ۱۷۸ تخت، دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر می‌باشد و ویلاهای آن دارای حوضچه خصوصی آب گرم است و مسافران از سانس خصوصی آبگرم بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است هتل جهانگردی آبگرم محلات، یکی از شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا است که در جوار چشمه آبگرم محلات واقع شده و املاح کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید موجود در آن دارای خواص بیشمار درمانی است و برای بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید می‌باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.