میزبانی هتل جهانگردی زاهدان از مسوولان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری

میزبانی هتل جهانگردی زاهدان از مسوولان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی و مدیر امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشور در سفری سه روزه به‌منظور آغازعملیات اجرایی خانه امید بازنشستگان زاهدان، مهمان هتل جهانگردی زاهدان شدند.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، در این سفر سه روزه که از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ شهریور ۹۹ و با هدف بهره‌برداری از پروژه “نهال، آب، اشتغال” در ۲۰ روستای سیستان و بلوچستان و همچنین آغاز عملیات اجرایی خانه امید بازنشستگان زاهدان انجام شد، این هیأت اجرایی میهمان هتل جهانگردی زاهدان بود.


حجت‌الله میرزائی معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ابراز رضایت از اقامت در این هتل جهانگردی گفت: اینکه شرکت ایرانگردی و جهانگردی به‌عنوان بزرگترین زنجیره‌ی هتلداری کشوری فرصتی برای سفر و تفریح در اقصی نقاط ایران فراهم آورده مایه‌ی خشنودی است و باید این فرصت را غنیمت بشماریم.


اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز با اشاره به رعایت دقیق پروتکل‌‎های بهداشتی توسط کارکنان این مجموعه افزود: با توجه به همکاری جدید متقابل صندوق و گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی به منظور در نظر گرفتن تخفیفات اقامتی برای بازنشستگان کشوری، امکانات مناسب اقامتی این هتل ها آماده ارایه خدمات به این قشر است.


محمود مرتضایی‌فرد مدیر امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری نیز اقامت در مجموعه هتلهای ایرانگردی را فرصت خوبی برای آرامش در سفر و دریافت خدمات مناسب دانست.


همچنین زهرا زاده‌غلام مدیر امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تشکر از میزبانی خوب هتل جهانگردی زاهدان برای کارکنان این مجموعه آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.