وحیدی: ضرورت حفظ تولید پایدار در جهت رشد اقتصادی/آهنی ها: در ۷ ماه گذشته شاهد رشد ۴۰ درصدی در تولید و ۵۹ درصدی در فروش محصولات بودیم

در بازدید وزیرکشور از آپادانا سرام مطرح شد؛

وحیدی: ضرورت حفظ تولید پایدار در جهت رشد اقتصادی/آهنی ها: در ۷ ماه گذشته شاهد رشد ۴۰ درصدی در تولید و ۵۹ درصدی در فروش محصولات بودیم

وزیر کشور با حضور در استان قزوین از بخش های مختلف کارخانه آپاداناسرام بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی شرکت آپاداناسرام، احمد وحیدی وزیر کشور روز گذشته با حضور در استان قزوین به همراه معاون اقتصادی وزارت کشور، استاندارقزوین، معاونین استاندار، فرماندار، شهردار و تنی چند از مدیران کل ادارات از بخش های مختلف واحدهای تولیدی و مواد اولیه  کارخانه آپادانا سرام بازدید و با کارگران از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.
وزیر کشور در این دیدار با اشاره به تلاش های صورت گرفته در مجموعه تولیدی آپاداناسرام و تقدیر بابت موفقیت های حاصله، بر ضرورت حفظ تولید پایدار در جهت رشد اقتصادی کشور و استان قزوین تاکید کرد.
وحیدی با بیان اینکه سیاست اصلی دولت سیزدهم مبارزه با بیکاری، افزایش تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است، خاطرنشان کرد: استان قزوین از قطب های مهم صنعتی و کشاورزی کشور محسوب می شود و در همین راستا شاهد موفقیت های خوبی هستیم که امیدواریم در سایه همدلی و همگامی همگانی شاهد ارتقای آن باشیم.
اصغر آهنی ها مدیرعامل شرکت آپاداناسرام در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کارخانه، میزان تولید و فروش طی ۷ ماه گذشته گفت: تولید ماهانه شرکت در مهر ماه امسال به  ۸۲۵ هزار مترمربع رسیده که این حجم از تولید در ۹ سال گذشته  بی سابقه بوده است.
وی همچنین میزان تولید تجمعی ۷ ماهه سال ۱۴۰۲ کارخانه را با حفظ کیفیت موفق ۵ میلیون و ۶۳ هزار مترمربع اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با ۴۰ درصد افزایش روبرو بوده است.
مدیرعامل شرکت آپاداناسرام با بیان اینکه تولیدات این کارخانه در ۷ ماهه سال ۱۴۰۲ در انواع محصولات نسبت به کل تولید سال های ۹۴، ۹۵، ۹۶ و ۹۸ افزایش داشته است، تصریح کرد: با افزایش تولیدات خود توانسته ایم جایگاه خوبی در بازار داخلی و بازار کشورهای همسایه همچون ترکیه، عراق، امارات و عمان کسب کنیم و در همین زمینه امروز به دنبال راه اندازی کریدور صادراتی جدید به کشورهای آسیای میانه هستیم.
وی با اشاره به آمار فروش محصولات این شرکت گفت: در مهر ماه سال جاری موفق به ثبت رکورد فروش ۱میلیون و۵۴  هزار مترمربع شده ایم که در ۱۲۵ ماه گذشته کم نظیر بوده است.
آهنی ها در پایان خاطرنشان کرد: با فروش  حدود ۵ میلیون مترمربع طی ۷ ماهه گذشته ۵۹ درصد، نسبت به دوره مشابه سال گذشته پیشرفت داشته ایم و این رکورد نیز از کل فروش شرکت طی سال های ۹۵ و ۹۶ و ۹۸ بیشتر بوده است.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.