پیام مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

پیام مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا ، به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پیامی، این مناسبت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا ، متن پیام سید علیرضا عظیمی پور به شرح زیر است:

امروز در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در مسیر حرکت در راستای سربلندی ایران اسلامی، کشور ما تحولات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی گسترده­ای را پشت سر گذاشته است. جهادگران این سرزمین با تلاش­های خستگی‌ناپذیر خود، به رغم همه موانع و کارشکنی‌ها، بدخواهی­ها و تحریم‌های اقتصادی ظالمانه، تحقق عملی اهداف و آرمان­ها انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار داده­اند.

انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است  که با فریادشان آزادیخواهی و استقلال طلبی را در گوش و جان جهانیان طنین‌ انداز کرد که الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم گردیده است که توانسته ایدئولوژی استقلال طلبی و آزادیخواهی خود را در سراسر منطقه و حتی دنیا تسری بخشد.

همچنین تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با آغاز دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده و کشورمان را سراسر شادی و شور نموده است.

بدون شک در آستانه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی در تاریخ مجاهدت‌های دلیرانه ملت بزرگ ایران می توانیم با بلند همتی و نوآوری برای فعال سازی بستر‌های نوین با تجلی رویکرد اقتصاد مقاومتی و رونق تولید  در راستای گام دوم انقلاب، با تکیه بر آینده نگری مورد توجه ویژه مسئولین امر، قرار گیرد.

ما در هلدینگ آتیه صبا در سالی که گذشت با محوریت جهش تولید و در راستای رشد و ارتقای سرمایه بازنشستگان محترم با رویکردی فعال همه توان خود را بکار بستیم تا شفافیت عملکرد را در شرکت­های زیرمجموعه عملیاتی کنیم و برای نخستین بار، ورود آتیه صبا به بورس از شهریور امسال کلید خورد.

اینجانب ضمن تبریک این مناسبت پرشکوه ملی خدمت همه مردم ایران بویژه بازنشستگان محترم، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و توفیق خدمت به بازنشستگان فرهیخته و معزز و سلامتی و سربلندی ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.