پیام مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به مناسبت سالروز یوم الله ۱۳ آبان

پیام مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به مناسبت سالروز یوم الله ۱۳ آبان

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا در پیامی به مناسبت سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز استکبارستیزی  به حماسه‌آفرینان این واقعه، ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ آتیه صبا­، سیدرضا علیخانی، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا در پیامی یوم الله ۱۳ آبان، سالروز جنبش آزادیخواهانه و حق طلبانه ملت ایران، بخصوص دانش آموزان آزاده و حق جو را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر می باشد :

سیزدهم آبان برگی زرین، مقطعی حساس و یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است. واقعه سیزده آبان که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد، یادآور به زانو درآمدن دیو استعمار و کوتاه کردن دست استکبار جهانی از کشور عزیزمان، ایران اسلامی است. این روز که براستی روز پایداری ملت در برابر آمریکای جهان­خوار می‌باشد، به دل‌های مومنان جسارت، استکبار­ستیزی و درس شهادت و دلیری آموخت و به همه مظلومان جهان ثابت کرد؛ با عزم راسخ ولو با دستان خالی می‌توانند چپاولگران و ظالمان را به زباله دانی تاریخ بسپارند. این تجربه گرانسنگ استکبار ستیزی، تکلیف سنگینی بر دوش تک تک ما خدمتگزاران ملت بزرگ ایران می‌نهد و ما را به این حقیقت رهنمون می‌سازد که با تکیه بر تعهد، تلاش و سختکوشی همراه با ایمان، مسیر مقدس امام راحل و شهدای راه استقلال و آزادی را ادامه دهیم.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، این روز را به همه همکاران در هلدینگ آتیه صبا و شرکت های تابعه و ملت بزرگ ایران تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در حفظ و صیانت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین در جهت بی‌اثر نمودن توطئه‌های دشمن موفق و سربلند باشیم.»

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.