پیام مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا در پی جنایت هولناک رژیم صهیونیستی و به شهادت رسیدن جمع کثیری از مردم بیگناه غزه

پیام مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا در پی جنایت هولناک رژیم صهیونیستی و به شهادت رسیدن جمع کثیری از مردم بیگناه غزه

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا در پیامی به شهادت رسیدن جمع کثیری از مردم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیسنی را محکوم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا،سید رضا علیخانی، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا در پیامی این جنایت وحشیانه را محکوم کرد.
متن  این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ
نسل‌کشی رژیم کودک‌کش اسرائیل در بمباران وحشیانه‌ بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به کشته شدن صدها تن از کودکان، زنان و مردم بیگناهی شد که از شر جنایات این رژیم ددمنش به آن ‌جا پناه برده بودند، نشان از اوج رذالت و وقاحت صهیونیست‌ها و مصداق بارز جنایت علیه بشریت است.
اینجانب باتفاق همه مدیران و همکارانم در هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، ضمن عرض تسلیت شهادت جمع کثیری از مسلمانان مظلوم غزه این جنایت هولناک را محکوم کرده و فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای که فرمودند رژیم غاصب صهیونیستی، امروز قطعاً باید محاکمه شود را فصل الخطاب می دانیم. باشد که بارقه های تحقق وعده الهی بزودی در جهان پرتو افکن شود. بی‌شک خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین و ملت جبهه مقاومت را در ایستادگی برای آزادی سرزمینشان جزم‌تر کرده و موجب بیداری بیش‌از پیش ملت‌های آزاده خواهد شد.
                                                                                                                                                                                            سیدرضا علیخانی
                                                                                                                                                                                              ۲۶ مهر ۱۴۰۲

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.