پیام نوروزی مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا

پیام نوروزی مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا در پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و حلول سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

                                      یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن را خدمت همه همکاران گرامی تبریک عرض می‌نمایم و خدای را سپاس می‌گوییم که فرصت خدمت به همه ما داد، خدمت به جامعه‌ بازنشستگان بزرگواری که به‌حق شایسته آن هستند.

لازم می دانم، صمیمانه‌ ترین مراتب تشکر و قدردانی خود را از همه همکاران پرتوان در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا داشته باشم. عزیزانی که باوجود بسیاری از کاستی‌ها و ناهمواری‌ها برای لبیک به منویات رهبر فرزانه انقلاب، تحقق اهداف و تعالی سازمان و خدمت به بازنشستگان عزیز که ولی نعمتان ما هستند و در نهایت برای خلق ارزش مشترک برای ذینفعان و جامعه از هیچ کوششی فروگذار ننموده‌اند.

امروز بر این باور هستیم که سرمایه اصلی شرکت نیروی انسانی آن است نه تجهیزات آن، کارکنانی که هر روز با تعلق‌ خاطر سازمانی بیشتر برای  تحقق اهداف سازمان مصمم‌تر هستند.

  بی گمان با برخورداری از چنین ظرفیتی و برنامه‌ریزی‌های بهتر تلاش خواهیم کرد تا در جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، «جهش تولید با مشارکت مردم»، نام گذاری شده با پیگیری و اجرای طرح‌های توسعه، تولید کمی و کیفی محصولاتی که ارزش‌افزوده بیشتری داشته باشند، سهم بیشتری در تولید و توسعه اقتصادی کشور، جلوگیری از واردات، ارزآوری و در نهایت امیدآفرینی در جامعه داشته باشیم.

در خاتمه همزمان با وزیدن نسیم روح‌بخش بهار و عطرافشانی ماه رمضان ماه میهمانی خدا، سلامتی، سعادت و سربلندی همه همکاران و خانواده‌های محترم ایشان را از پیشگاه ایزدمنان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم با همدلی و مشارکت هرچه بیشتر بتوانیم گام‌های ارزشمندتری برای اقتدار هرچه بیشتر کشورمان برداریم.

همچنین یاد و خاطره شهدا و عزیزانی که اکنون در کنار ما نیستند اما اثرات خدمات آن ها همواره در یاد و پیش روی ما قرار دارد را نیز گرامی می داریم. عزت، اقتدار و سربلندی ملت و کشور را از خداوند متعال خواستارم.

                                                                                                                                                                                           شادی­ های­تان برقرار

                                                                                                                                                                                           سید رضا علیخانی

                                                                                                                                                                                  مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.