پیام مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به مناسبت روز قدس

پیام مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به مناسبت روز قدس

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا در پیامی ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، بر حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس امسال، تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان ‌های حقیقت طلب و عدالت‌ خواه و نماد ستیز با ظلم و بیداد است. امسال روز جهانی قدس در شرایطی برگزار می شود که جنایات ددمنشانه صهیونیست ‌ها در کشتار مردم مظلوم و بی گناه فلسطین موجی از نفرت و کینه در میان ملت های بیدار جهان و بویژه مسلمانان ایجاد کرده است. در این شش ماهی که از خیزش دلاورانه مسلمانان فلسطینی موسوم به طوفان‌الاقصی در پاسخ به سال ها جنایات رژیم غاصب صهیونیستی می گذرد، شاهد بودیم که این رژیم از هیچ جنایت و توحشی در تخریب منازل و بیمارستانها، خونریزی، کشتار و نسل کشی مردان، زنان و کودکان بیگناه فلسطینی دریغ نکرده است. جنایت جنگی و نسل‌کشی این روزهای صهیونیست ‌ها علیه مردم غزه باعث شده هر روز در بسیاری از کشورهای جهان، شاهد صحنه‌‌های اعلام‌ حمایت‌ از مردم‌ فلسطین‌ و غزه و ابراز انزجار از اشغالگران‌ صهیونیستی باشیم و از این رو به یقین روز قدس امسال شاهد حضور گسترده و یکپارچه مسلمانان و دیگر ملت‌های آزاده جهان، علیه جنایت‌های رژیم صفاک صهیونیستی خواهیم بود.

اینجانب و همه همکارانم در خانواده بزرگ هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، ضمن همدردی با مردم  مظلوم فلسطین، جنایت وقیحانه اخیر رژیم گستاخ اسرائیل در حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت تنی چند از سرداران سپاه اسلام و جمعی از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه گردید را محکوم می کنیم و با عرض تسلیت به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، اعلام می داریم که همپای ملت سلحشور ایران با حضور غیرتمندانه و مومنانه در راهپیمایی روز قدس بر محکومیت اشغال و سرکوب سرزمین فلسطین و دفاع از حقوق فلسطینیان یک صدا فریاد می زنیم و صدای مظلومیت مردم غزه را به امید آزادی قدس شریف به گوش جهانیان خواهیم رساند.

سید رضا علیخانی

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا

فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.