تحول در شرکت‌های تابعه وزارت کار مورد تأکید است/ بسترسازی برای نقش‌آفرینی بخش خصوصی در توسعه اقتصادی کشور

مرتضوی در بازدید از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مطرح کرد:

تحول در شرکت‌های تابعه وزارت کار مورد تأکید است/ بسترسازی برای نقش‌آفرینی بخش خصوصی در توسعه اقتصادی کشور

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی گفت: در تدوین چشم‌انداز و راهبردهای وزارت کار توجه به ارتقای بهره‌وری شرکت‌های زیرمجموعه از مهم‌ترین راهبردهای ما خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در بازدید از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مستقر در شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) و در دیدار با هیئت مدیره و کارکنان این مجموعه، با تأکید بر لزوم طراحی سیستم‌های نو برای بهبود عملکرد در شرکت‌های زیرمجموعه، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در خدمت‌رسانی بهتر به مردم و نوآوری در ارتقای بهره‌وری از مهم‌ترین مؤلفه‌های توسعه است.
وی با اشاره به نقش این شرکت در توسعه تجارت خارجی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران، گفت:‌ توسعه کمی و کیفی در کنار توجه به شکوفایی منابع انسانی به تحول و سودآوری بیشتر کمک می‌کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:‌ در تدوین سند آمایش سرزمینی و در شورای برنامه‌ریزی وزارت کار توجه به ارتقای بهره‌وری شرکت‌های زیرمجموعه سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه یکی از مهم‌ترین راهبردهای ما خواهد بود.
مرتضوی استقرار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی را در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مهم و اثربخش عنوان کرد و گفت: تسهیل تجارت برای فعالان بخش خصوصی و ایجاد بستر برای آنان به رونق اقتصادی کشور کمک می‌کند.
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری خدمات انبارداری، بیمه کالا و خدمات حمل‌و‌نقل داخلی و بین‌المللی را با قرارگیری در حوزه ترانزیت ریلی، دریایی، جاده‌ای و هوایی کشور انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.