در مراسمی با حضور مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین‌اجتماعی اعضای جدید هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی معرفی شدند

در مراسمی با حضور مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین‌اجتماعی اعضای جدید هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی معرفی شدند

در مراسمی که ۱۶ مهر ۹۹ با حضور مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین‌اجتماعی، رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل، معاونین و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در محل این شرکت برگزار شد، اعضای جدید هیأت مدیره این شرکت مشخص شدند.

به ‌گزارش روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، با حکمی از سوی علی رحیم ‌پور عضو هیأت ‌مدیره و مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین‌اجتماعی (هگتا) ، فریدون رضوی و عبدالحسین کرم‌پور به‌عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی منصوب شدند.
در حاشیه این مراسم علی رحیم‌پور با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی باید به جایگاه اصلی خود بازگردد و بورسی شدن یکی از راهکارهای مناسب برای این اتفاق است، اظهار کرد: با ورود شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری به بورس، ارزش‌گذاری مجددی برای دارایی‌های این شرکت‌ها تعیین می‌شود.

پوینده با اشاره به اینکه در فرایند بورسی شدن، شرکت‌ها به لحاظ اقتصادی بازدهی بیشتری خواهند داشت، خاطرنشان کرد: قطعا گام‌های کنونی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی برای تحقق بورسی شدن است و این هدف با همیاری تمامی اعضای این مجموعه به ویژه اعضای هیأت مدیره، محقق خواهد شد.

گفتنی است فریدون رضوی در سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان مشاور فعالیت داشته است و از سوابق اجرایی عبدالحسین کرم پور نیز می‌توان به دبیری انجمن مدیریت کسب و کار ایران اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.