نشست مشترک مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان با وزیر راه و شهرسازی

نشست مشترک مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان با وزیر راه و شهرسازی

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان به تشریح اقدامات خود به منظور رفع مشکلات این شرکت و صنعت هوانوردی کشور پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، مهدی قادری اعلام کرد: در شرایطی که دشمن جنگ اقتصادی همه‌ جانبه علیه کشورمان راه انداخته ، شیوع بیماری کووید  ۱۹ و کاهش چشمگیر مسافرت های هوایی بر مشکلات ایرلاین های داخلی افزوده است.
وی افزود: کاهش چشمگیر پروازهای داخلی و خارجی در مقایسه با سال ۹۸  باعث بروز مشکلات جدی برای شرکت های هواپیمایی شده لذا از مسئولان ذی ربط انتظار داریم تا با حمایت های همه جانبه از این صنعت ، برای رفع مشکلات موجود اقدامات لازم را پی گیری و اجرا نمایند.
کاپیتان قادری در ادامه از دیدار با وزیر راه و شهر سازی خبر داد.
وی گفت: در دیدار با مهندس محمد اسلامی در خصوص وضعیت صنعت هوایی کشور به ویژه مسایل و مشکلات فعلی شرکت هواپیمایی آسمان گفت و گو و تبادل نظر شد.
وی افزود: دراین جلسه وزیر راه و شهرسازی پس از شنیدن مشکلات و مسایل مطرح شده ، قول مساعد دادن در این خصوص پی گیری های لازم را انجام دهند.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: در این دیدار همچنین در مورد زمین متعلق به این شرکت در شهر رشت طرح موضوع شد که خوشبختانه از سوی مهندس اسلامی دستورات لازم برای رفع این مشکل به اداره کل راه و شهر سازی استان گیلان صادر شد.
کاپیتان قادری در ادامه به موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل بسته شدن مرزهای هوایی و کاهش شدید مسافرت ها ، زیان اقتصادی فراوانی به صنعت هوایی ایران و جهان وارد شد اما تلاش کردیم با بهره مندی صحیح از پتانسیل های موجود و مدیریت زمانبندی، انجام تعمیرات و بازرسی های فنی الزامی در دوران زمین گیری هواپیماها و افزایش ناوگان آماده به خدمت ، براین مشکلات غلبه نماییم.
وی اظهارداشت: علی رغم بروز این مشکلات ، شرکت آسمان با تشکیل منظم جلسات کارگروه شرایط اضطراری ( ERP ) از ابتدای اسفند ماه و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ، در تمام این ایام خدمت رسانی به مردم را متوقف نکرد.
مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: آسمان اولین شرکتی بود که به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به غربالگری و توزیع بسته های بهداشتی در پروازها نمود.
کاپیتان قادری در پایان از تعامل و همکاری تمام مدیران و کارکنان این شرکت در خصوص پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت به ویژه در ایام کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.