تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا پنج ساله شد

تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا پنج ساله شد

شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا با اراده صندوق بازنشستگی کشوری و تصمیم هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا در تاریخ ۱۳۹۵/۰۶/۰۱، تاسیس و اهداف خود را به طور خلاصه در ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت در دنیای تجارت الکترونیک تعریف کرد. این شرکت بعد از گذشت ۵ سال دارای واحدهای مختلف تجاری فنی است که هر واحد متشکل از نیروهای متخصص و مدیران با تجربه است.

واحد کسب و کارهای نوین وظایفی همچون نصب و پشتیبانی از دستگاه های عوارض جاده ای، هوشمند سازی سیستم های حمل و نقل (ITS)، هوشمندسازی ساختمان ها، مجمتع ها و هتل ها (BMS) و … را بر عهده دارد.

از سوی دیگر واحد کسب و کارهای اینترنتی، مواردی همچون طراحی سایت و پشتیبانی فنی از وبسایت های طراحی شده، صدور انواع گواهی های امنیتی، تولید محتوا و تیزرهای تبلیغاتی، ایمیل مارکتینگ و … را به مرحله اجرا می رساند.

در واحد تجاری خدمات سخت افزار و نرم افزار، تیم متخصص شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا، بر اساس درخواست مشتری اقدام به تامین و فروش انواع تجهیزات سخت افزاری و نرم‌افزاری مرکز داده و شبکه می نماید. همچنین طراحی و ارائه طرح توسعه مرکز داده و تجهیزات ارتباطی مربوطه نیز از دیگر فعالیت های این واحد است.

واحد تجاری پرداخت الکترونیکی توانایی راه اندازی و بهره برداری از خودپردازهای بانکی و سایر تجهیزات پرداخت الکترونیکی را دارد.

یکی دیگر از واحدهای این شرکت، واحد مشاوره IT است. در این واحد مشاوره جهت طراحی و نظارت بر ساخت و تجهیز پروژه ها، با استفاده از جدیدترین تجهیزات روز دنیا صورت میگیرد.

همچنین واحد مرکز تماس با ذینفعان، یکی از مجهزترین و به روزترین مرکز تماس های کشور است که در حال حاضر دارای چندین مشتری است که از مشتریان آن میتوان به مرکز ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری اشاره نمود.

در نهایت بعد از گذشت ۵ سال این شرکت همواره برای تحقق اهداف خود تلاش کرده و بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه میکند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.