آغاز پیش فروش نوروزی هتل های ایرانگردی و جهانگردی از ۲۴ بهمن

آغاز پیش فروش نوروزی هتل های ایرانگردی و جهانگردی از ۲۴ بهمن

زمان پیش فروش نوروزی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی اعلام شد. مسافران می‌توانند از بیست و چهارم بهمن ماه سال جاری اقدام به رزرو آنلاین هتل نمایند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، در نشستی که در  دفتر مرکزی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی با حضور محمدمهدی انصاری سرپرست شرکت، اعضای هیأت مدیره و سایر معاونان و مدیران شرکت برگزار شد و همزمان با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و افزایش چندین برابری میزان سفرها، ۲۴ بهمن ماه سال جاری ساعت ۱۰ صبح به عنوان زمان پیش فروش نوروزی هتلهای ایرانگردی و جهانگردی تعیین شد.
انصاری عنوان کرد، با توجه به همزمانی عید باستانی نوروز با ایام مبارک رمضان، برای رفاه حال آن دسته از روزه داران محترم که قصد اقامت ده روزه را در هتل های جهانگردی دارند، ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.
سرپرست شرکت ادامه داد: هموطنان عزیز می توانند با مراجعه به سایت www.ittic.com نسبت به رزرو هتل خود در شهر مقصد قبل از تکمیل شدن ظرفیت هتل مورد نظر، اقدام کنند.چرا که همه ساله هتل های ما از طریق این سایت اقدام به پیش فروش اتاق های خود می کنند.
در ادامه هر یک از همکاران، نظرات خود را مبنی بر هر چه بهتر برگزار شدن این پیش فروش اعلام کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.