انتخاب شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر به عنوان واحد تولیدی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان استان مازندران

انتخاب شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر به عنوان واحد تولیدی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان استان مازندران

شرکت صنایع کاغذ سازی قائمشهر با فعالیت در زمینه تولید انواع محصولات سلولزی بهداشتی و لیوان کاغذی موفق به دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده در استان مازندران گردید.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا به نقل از روابط عمومی صنایع کاغذسازی قائمشهر در هشتمین همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان استان مازندران، از شرکت «صنایع کاغذسازی قائمشهر» به عنوان واحد تولیدی برتر حامی مصرف کنندگان تجلیل شد.
در این همایش که با حضور آقای عباس تابش، معاون وزیر صمت و مدیرعامل حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان در ساری برگزار شد، از ۲۱ واحد برتر تولیدی حامی حقوق مصرف کنندگان در مازندران  تجلیل به عمل آمد.

 فرآیند انتخاب شرکت ها به منظور اعطای گواهی نامه و تندیس بنگاه های برتر عبارت بودند از:
۱- رعایت ضوابط مالی و فروش
۲- کیفیت،توزیع و خدمات فروش(قبل،حین و پس از فروش )
۳- اطلاع رسانی مناسب به مشتری و کسب رضایت مشتری که این شاخص ها به تفکیک برای ارزیابی واحد های تولیدی و خدماتی، که در آیین نامه مربوط ارائه شده است.
فرآیند ارزیابی بنگاه های اقتصادی با حضور حوزه های ذیربط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و با همکاری نمایندگان دستگاه ها و نهاد های مربوطه از جمله :« وزارت خانه های صنعت،معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، سازمان ملی استاندارد، بانک مرکزی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان برنامه و بودجه و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان» به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری اعطای گواهی نامه و تندیس، صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.