بهرامیان: تدوین آئین نامه ای جامع همکاری با وکلا در دستور کار است/مصدق: پیگیری مجدانه پرونده های حقوقی در راستای حراست از أموال و دارایی های بازنشستگان

درنخستین گردهمایی تخصصی مدیران حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ های تابعه عنوان شد؛

بهرامیان: تدوین آئین نامه ای جامع همکاری با وکلا در دستور کار است/مصدق: پیگیری مجدانه پرونده های حقوقی در راستای حراست از أموال و دارایی های بازنشستگان

نخستین گردهمایی تخصصی مدیران حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ های تابعه در هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، نخستین گردهمایی تخصصی مدیران حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ های تابعه، با حضور مهدی بهرامیان مدیرکل دفتر حقوقی و امور املاک صندوق بازنشستگی کشوری، علیرضا مصدق مدیر حقوقی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا , جمعی از مدیران و مشاوران حقوقی هلدینگ های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری و تعدادی از اساتید و مدرسین دانشگاه با موضوع بررسی مسائل مهم حقوقی هلدینگ ها، بررسی نقشه راه حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری، تهیه پیش نویس دستورالعمل نحوه انتصاب مدیران و کارشناسان حقوقی شرکت ها و نحوه بکارگیری وکلای دادگستری در صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ های تابعه، در هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، تشکیل شد.

بهرامیان، مدیرکل حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه با هدف هم افزایی و ایجاد رویه واحد در صندوق بازنشستگی کشوری، تدوین پیش نویس آئین نامه ای در خصوص نحوه انعقاد قراردادهای وکالت با وکلای دادگستری در دستور کار است،گفت: پیش نویس تنظیمی به اطلاع همه هلدینگ ها و شرکت های تابعه خواهد رسید تا نقطه نظرات تخصصی خود را در ارتباط با موضوع مذکور به صندوق اعلام و آئین نامه ای جامع و کامل در این خصوص مصوب شود.

وی ادامه داد: سامانه جامع املاک، حقوقی و قراردادها برای صندوق بازنشستگی کشوری از اهمیت بالایی برخوردار است و در همین راستا باید نسبت به  تکمیل، بارگزاری و بروز رسانی اطلاعات اقدامات جدی صورت گیرد.

مدیرکل حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری در پایان تشکیل شورای حقوقی تخصصی در کلیه شرکت ها به منظور بررسی چالش ها و موضوعات حقوقی را ضروری دانست.

مصدق مدیر حقوقی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در ابتدای این جلسه  با اشاره به اینکه هدف از برگزاری چنین جلساتی طرح چالش ها ، مسائل و مشکلات حقوقی شرکت ها و ارائه بهترین راهکارها از سوی همه متخصصان حقوقی در صندوق بازنشستگی کشوری است،گفت: پیگیری مجدانه پرونده های حقوقی هلدینگ ها و شرکت های تابعه در دستور کار مدیران حقوقی مجموعه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد گروه های حقوقی منسجم و خوبی در شرکت های زیرمجموعه هستیم و از  ادارات حقوقی شرکت های تابعه انتظار داریم که مستحکم، غیر قابل نفوذ و غیر قابل تاثیر از طرفین قرارداد و مدیران در جهت حفظ و حراست از اموال و دارایی بازنشستگان و سهامداران بکوشند.

مدیر حقوقی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا تصریح کرد: پیشنهاد می شود تا در صورت بروز اختلاف فیمابین شرکت های تابعه موضوع از طریق مذاکره و در صورت نیاز از ظرفیت های هلدینگ ها و صندوق بازنشستگی کشوری جهت ارائه راهکار مناسب به منظور حل و فصل نمودن موضوعات، استفاده شود.

در این جلسه برخی از مدیران محترم حقوقی هلدینگ های صبا انرژی، مالی،عمران و ساختمان به بیان دیدگاه های خود در ارتباط با دستور جلسه نشست پرداخته و بر استمرار جلسات تخصصی مدیران حقوقی تاکید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.