به روزرسانی درگاه‌های ارتباطی آنلاین پگاه

به روزرسانی درگاه‌های ارتباطی آنلاین پگاه

مسیرهای ارتباطی آنلاین شرکت صنایع شیر ایران به روز رسانی و تکمیل شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علاوه بر درگاه‌های ارتباطاتی گذشته در شبکه های اجتماعی، ارتباط مشتریان و ذینفعان از طریق سامانه پیامک و تلفن ٠٢١۴٢٠۴٧ یا چت آنلاین ٢۴ ساعته پگاه ( آدرس سایت pegah.ir) نیز برقرار شده است.

بر پایه این گزارش، در قالب برنامه جامع CRM پگاه که به تازگی رونمایی شد، رویکردی متمرکز در واحد ارتباط با مشتریان صنایع شیر ایران ایجاد و مسیرهای ارتباطاتی شرکت‌های تابعه پگاه نیز همسان شد.

? درگاه‌های پاسخگوی شما:
?سامانه پیامکی ٠٢١۴٢٠۴٧

? تلفن: ٠٢١۴٢٠۴٧ پیامگیر و پاسخگویی در ساعات اداری

?چت آنلاین سایت https://pegah.ir
پاسخگوی ٢۴ ساعته هوشمند و پاسخگویی مکالمه ای در ساعات اداری

?درگاه‌های شبکه‌های اجتماعی @pegah_dairy

گفتنی است هدف این رویداد، تثبیت مشتریان فعلی در همه کانال‌ها، افزایش رضایتمندی، ایجاد فرهنگ سازمانی مشتری مداری در پگاه، توسعه و افزایش مشتریان در مسیر بهبود خدمات است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.