جلسه کمیته هماهنگی غدیر تا اربعین با حضور مدیرعامل آتیه صبا برگزار شد

جلسه کمیته هماهنگی غدیر تا اربعین با حضور مدیرعامل آتیه صبا برگزار شد

جلسه کمیته غدیر تا اربعین با حضور جناب آقای دکتر تاجیک، مدیرعامل محترم هلدینگ آتیه صبا، جناب آقای حبیبی فرمانده پایگاه بسیج شرکت، جناب آقای بیات مدیر اجرایی و جناب آقای نجاح، مدیر روابط عمومی آتیه صبا و همچنین تعدادی از مدیران عامل، فرماندهان پایگاه بسیج و مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه آتیه صبا و با هدف برنامه ریزی جهت برگزاری هر چه با شکوه تر جشن بزرگ غدیر و همین طور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در آن ایام، در محل سالن اجتماعات شرکت آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، در ابتدای این جلسه دکتر تاجیک ضمن تبریک هفته ولایت و اعیاد گذشته و پیش رو ابراز امیدواری کرد که با امکان سنجی، برنامه ریزی، مشارکت  و هم افزایی بین مجموعه آتیه صبا و شرکت های زیرمجموعه، به بهترین شکل از ظرفیت های مجموعه برگزاری باشکوه مراسمات مهم شیعیان استفاده کنیم. وی بر استفاده از ظرفیت های مشترک همکاری و هم افزایی بین شرکت های زیرمجموعه تاکید کرد. در ادامه این جلسه آقای حبیبی، سرپرست حراست و فرمانده پایگاه بسیج هلدینگ آتیه صبا ضمن تبریک پیشاپیش عید غدیرخم، از برپایی ایستگاه صلواتی در خیابان پاسداران و همچنین مراسم مولودی در هلدینگ آتیه صبا به مناسبت عید غدیر خبر داد و افزود: امیدواریم که به فضل پروردگار در بحث موکب های اربعین با استفاده از ظرفیت هلدینگ و شرکت های تابعه در خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع)، به بهترین نحو عمل کنیم و فعالیت هایی با اولویت فرهنگی را برای زائرین در طول برپایی موکب های اربعین تدارک ببینیم.

در ادامه جلسه تعدادی از مدیران عامل و فرماندهان پایگاه بسیج شرکت های تابعه ضمن ارائه ظرفیت های مجموعه های خود، به تشریح برنامه های خود برای مناسبت های مذکور پرداختند و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

در پایان مقرر گردید مدیران عامل شرکت های تابعه بعنوان «مسئول اجرایی»، فرماندهان بسیج پایگاه های شرکت های تابعه بعنوان «مسئول پیگیری» و مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه بعنوان «مسئول اطلاع رسانی و تبلیغات»، اقدام به تشکیل کارگروه های غدیر تا اربعین در شرکت های تابعه خود نمایند و به موضوع مستندنگاری از آماده سازی و اقدام های انجام شده پیرامون مراسمات نیز تاکید شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.