رونمایی از پوستر نخستین جشنواره عکس کارا

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کار خبر داد:

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره عکس کارا

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی پوستر نخستین جشنواره عکس کارا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حامد شمس با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان خلاق کشورمان٬ برای طراحی پوستر نخستین دوره جشنواره به تعدادی از هنرمندان جوان سفارش طراحی اولیه پوستر داده شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده در شورای سیاستگذاری جشنواره٬ پوستر فعلی با طراحی  علی حاجیان از طراحان خلاق و شایسته کشور به عنوان پوستر نهایی انتخاب شد.

 شمس با اشاره به این که هدف این وزارتخانه از برگزاری این جشنواره معرفی دقیق‌تر مفهوم کار به مخاطبان است، بیان کرد: امروزه کار ، مفهوم گسترده ای پیدا کرده و ما امیدواریم عکاسان عزیز به مفاهیمی همچون حضور زنان و مردان در مشاغل خرد و کلان اداری٬ کارگری٬ صنعتی٬ هنری٬ خدماتی٬ کشاورزی٬ دامداری٬ فنی٬ تولیدی و اجتماعی٬ مشاغل خانگی٬ تعاونی‌ها٬ کادر درمان٬ کارآفرینی زنان٬ مشاغل نوین(استارتاپ‌ها) و اشتغال افراد دارای معلولیت بپردازند.

مهلت ارسال آثار به نخستین دوره جشنواره عکس کارا ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ است و علاقه‌مندان جهت آگاهی از شرایط و قوانین حضور در جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتی

 www.karaphoto.ir   مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.