رویکرد نوین شرکت تجهیزات راه ها در ورود به پروژه های ملی

رویکرد نوین شرکت تجهیزات راه ها در ورود به پروژه های ملی

جواد تن زاده  سرپرست شرکت تجهیزات ایمنی راهها در جلسه ای که هفته گذشته تشکیل شد به تببین رویکردهای نوین شرکت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا،سرپرست شرکت تجهیزات ایمنی راهها در خصوص رویکرد نوین شرکت در ورود به پروژه های ملی گفت: با توجه به افزایش تقاضای خرید تولیدات شرکت و استفاده از حداکثر ظرفیت تولید با هدف جلب رضایت مشتری و ارتقاء کیفیت و نیز تحویل در زمان مناسب ، برنامه ریزی های مناسبی انجام گرفته است.

وی همچنین افزود: در این راستا با تزریق منابع مالی اولیه از طریق حمایت های مالی هلدینگ آتیه صبا با تخصیص منابع مالی در قالب سرمایه در گردش به منظور توسعه خطوط تولید کارگاهی و نیز تهیه مصالح و مواد اولیه در جهت رفع موانع تولید و افزایش ظرفیت به صورت تصاعدی اقدام خواهد شد.

سرپرست شرکت تجهیزات ایمنی راهها با بیان این امر که با توجه به مذاکرات بعمل آمده با سازمان ها ونهادهای مختلف به زودی شاهد ورود شرکت به بازار های جدید در سطح کشور خواهند بود افزود: به طور مثال در حال حاضر تولید نیوجرسی در شرکت به میزان ۲۵ درصد تقاضای بازار است که در یک بازه زمانی ۲ ماهه شاهد افزایش کامل تولید خواهیم بود .

تن زاده تصریح کرد: تجهیز و راه اندازی کارگاه های جدید و نیز اولویت در کنترل و کیفیت تولیدات با هدف کاهش هزینه های تولید از برنامه های جاری شرکت می باشد.

سرپرست تجهیزات ایمنی راهها در ادامه تبیین برنامه های آتی شرکت خاطرنشان کرد: تجربه ارزشمند این شرکت در ایمن سازی ترافیک و نصب علائم و تجهیزات در آزاد راه شرق سپاهان و بهره برداری کامل از دانش و توان مهندسی کارشناسان آن می تواند به عنوان یک پتانسیل بالا در ورود به سایر پروژه های ملی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.